Haakken_Bom Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hei, jeg sliter med å få fremstilt et diagram slik jeg vil ha det. Det vil si, diagrammet er blitt bra, men jeg får ikke fremstilt verdiene på x-aksen, kun på y- og z-aksen(dette er et 3D-diagram). Jeg har prøvd funksjonen legg til data, men det funker ikke. Noen som har noen tanker om hvordan jeg kan løse dette? På forhånd takk! NB! Jeg prøvde å laste opp excel-filen, men fikk ikke tillatelse til å laste opp denne filtypen. En måte å omgå dette på? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 NB! Jeg prøvde å laste opp excel-filen, men fikk ikke tillatelse til å laste opp denne filtypen. En måte å omgå dette på? Ja, kikk på hvordan fler av de andre Excel-trådene her gjør det. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 NB! Jeg prøvde å laste opp excel-filen, men fikk ikke tillatelse til å laste opp denne filtypen. En måte å omgå dette på? Ja, kikk på hvordan fler av de andre Excel-trådene her gjør det. Harald, jeg forstår at man muligens blir litt oppgitt over at de samme spørsmålene kommer om igjen og omigjen (f.eks. hvordan laste opp) spesielt for brukere som Deg selv som er så aktive her inne og hjelper folk. Men når man først tar seg bryet med og legge inn ett svar likevell så hadde det kostet så lite og gi ett fullstendig svar på hvordan man legger inn filen kontra det og kun henvise til andre tråder med vedlegg. Haaken: Når du har lagret filen din Filnavn.xlsx går Du i utforsker og døper om filen til Filnavn.xlsx.txt så er det bare til og laste den opp. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Du har saktens rett i det, beklager om jeg virket bryskt. Men det jeg oftest prøver å få til er å hjelpe folk til å bli flinkere til å hjelpe seg selv. Det er nyttigere å vite hvor og hvordan man finner frem til løsninger, enn å få en fasit servert. Derfor kommer det hint og formaninger og lekser istedetfor ferdigmat noen ganger. 1 Lenke til kommentar
Haakken_Bom Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Takk for tilbakemelding. Jeg laster opp filen nå. Befolkningsfremskrivning Folldal.xlsx.txt Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Hei, jeg sliter med å få fremstilt et diagram slik jeg vil ha det. Det vil si, diagrammet er blitt bra, men jeg får ikke fremstilt verdiene på x-aksen, kun på y- og z-aksen(dette er et 3D-diagram). Jeg har prøvd funksjonen legg til data, men det funker ikke. Noen som har noen tanker om hvordan jeg kan løse dette? På forhånd takk! NB! Jeg prøvde å laste opp excel-filen, men fikk ikke tillatelse til å laste opp denne filtypen. En måte å omgå dette på? Du har ikke lagt inn Serienavn for X-aksen Befolkningsfremskrivning Folldal.xlsx.txt Endret 10. februar 2011 av HiSpeed Lenke til kommentar
Haakken_Bom Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Det funka! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå