Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Manchester City


Latias

  

61 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jebez chriast. Vurderer å svelge nedpå en sovepille med et glass rusk for å sove over hele dritten. Så kan jeg lese av resultatet og velge om jeg gidder å se kampen på altibox i kveld, for dette er to-tre timer med fuckings terror. Er sånn "on the edge" nervøs så må bæsje hele tida og pumpa får ingen fred å ro.

 

Har en meeeeeeget meeeeeeeeeeeeeeeeeeeget dårlig magefølelse.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Jepp, da gjenstår det bare å gå ekstra tidlig på kamp. Sånn at det blir kun dårlige sitteplasser til United fansen, og elendige ståplasser til City gjengen. Skal selvsagt passe på å ha drakta godt synelig :)

(De litt mer rutinerte går ikke på Liverpool puben og ser kamp, men ikke alle som tenker i de baner) (kansje de bare vil se kampen :p)

 

 

Tror dere vinner forresten.

Lenke til kommentar

GET IN LADS! Klarer ikke sove, fy faen jeg er pumped til denne kampen. Vil bare se gutta gi AAAAALT de har, denne kampen er SHIT-viktig på ALLE måter! INGENTING mindre enn seier er greit i morgen! Vi SKAL vinne! GET IN YOU LOVELY RED DEVILS!!! :love:

 

Er vel City som skal ha den følelsen. Vi bør ikke kunne konkurere mot et lag med ubegrenset økonomi. At de ikke leder serien sammen med Chelsea er jo latterlig

Lenke til kommentar

Er så klar nå. Orker ikke noe tull i dag. Er forøvrig lang lang tid igjen til neste PL-match for oss, så det hadde sugd med tap i dag og konkurrenter som knepper innpå.

 

A picture of Carlos Tevez in the kitchen is a handy reminder to the missus of what could happen to her face if my dinner is late.

 

Scott the Red

Scholes on City: "They would probably have to win something to become main rivals." Ha!

 

COOME ON YOU REDDSSS!!

 

http://www.youtube.com/watch?v=HCWqb63gX0Q

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...