Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Manchester City

Latias

61 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, for all del jeg liker å diskutere. Sitter syk hjemme og får ikke gått ut, så det er ikke så veldig mye bedre å ta seg til :)

Ja, det er jo klart at jeg kan inrømme det ikke henger på greip, Roman har vist tendenser til å starte en ny kjøpsfest og det liker jeg IKKE. Jeg vil hverken ha Kaka eller Fabregas til Stamford Bridge. Jeg vil at vi skal satse på unge McEachran på midtbanen istedet og forsåvidt klare å forbedre budsjettet best mulig før UEFA reglene blir praktisert.

Romans penger hadde gjort seg bedre i å utvikle ungdomsakademiet.

Edit: Men ikke kall laget sjelløst, eier og drakt er forskjellige ting som United bør vite når de protesterer mot Glazers.

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar

Han kommer aldri til å forstå forskjellen niko. Aldri.

Haha, skål Jotun. La oss feire denne seieren nå. Innlegget til Goldy var herlig. Vidic begynner å bli urettferdig god. Har ikke tapt en duell på over et år virker det som. Som jeg leste på det store bnettet et sted her forleden: Selv da United taper kamper, så taper ikke Vidic. WE ARE MAN UNIITED WEE DOOO WHAT WE WAAAANT!Fuck off City. 35 years. Bullshit-lag.

Mancxini før kampen: I like playing on Old Trafford. It feels better to win here. Hahahahaha. Støgge degos. Hvor er tjotr eller hva han heter? fuck off til han og. Kos dere i EL.

Stikk, kiddo.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, skål Jotun. La oss feire denne seieren nå. Innlegget til Goldy var herlig. Vidic begynner å bli urettferdig god. Har ikke tapt en duell på over et år virker det som. Som jeg leste på det store bnettet et sted her forleden: Selv da United taper kamper, så taper ikke Vidic. WE ARE MAN UNIITED WEE DOOO WHAT WE WAAAANT!Fuck off City. 35 years. Bullshit-lag.

Mancxini før kampen: I like playing on Old Trafford. It feels better to win here. Hahahahaha. Støgge degos. Hvor er tjotr eller hva han heter? fuck off til han og. Kos dere i EL.

Stikk, kiddo.

Flaut vokabular

Lenke til kommentar

Greit nok du er syk. Men du trenger da ikke gjørs på å få united leiren imot deg. Du graver din egen grav.

Er egentlig ikke overrasket over at de største trollene, drittsekkene og fjortissene her i PL delen er Chelski supportere.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ufattelig så dårlig stemning det skulle bli nå da, vært noenlunde bra her i HELE dag tilogmed under kampen, men så nå sklir det helt ut bare fordi noen MÅ provosere og trekke opp til meningsløse diskusjoner.

Slå pc'en på hvilemodus og stikk en tur ut eller rett å slett å i køya, skampul dama eller skamslå veggen, I don't care.

Lenke til kommentar

For et sjokk at du har sett på fotball i to hele år, jobber med å anskaffe et og annet sporadisk hårstrå på tissen og har sååå greie på fåttytball.

La være å svare kidden heretter, han skjønner ikke hva folk skriver til han uansett. La oss fokusere på United vs City i denne tråden og hylle gutta våres!

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

God skotsk single malt whisky i glaset, kamp i full HD på dataen, ettersom eg var på arbeid tidlegare i dag og berre fekk oppleve kampen live gjennom oppdateringar frå noko så sjeldent som ein sympatisk Liverpool-supporter. Eg veit sjølvsagt resultatet av kampen, men eg klarar likevel å kose meg over kampen. Til no har eg unnagjort 70 minutt og eg klarar ikkje å rettferdiggjere rapportane om at City spelte temmeleg bra. Kontringar. Kontringar. Kontringar og ikkje mykje anna heller. Til å ha brukt så mykje pengar på fantastiske spelarar så har City eit lag som er skremmande dårlege på anna enn å forsvare seg mot gode motstandardar. Dei er omtrent ikkje borti ballen etter at vi scorar i første omgang, målet er ein vits og kombinasjon av gullhår både her og der og dårlege prestasjonar i forsvar. Eg ser at City har nokre sjansar i løpet av kampen, men dei har jo ikkje spel.

Punkt verdt å merke seg:

Nani er god. Veldig god! Kan vere litt for egoistisk, men bommar faen ikkje på ei finte i løpet av kampen.

Spelte Rio? Eller såg Smalling ut som at han har spelt PL i 15 år alt?

Vidic? Vidic er MANN.

Vi scorar to veldig flotte mål, City scorar eit fullstendig flaksemål, utruleg tilfeldig.

FYFAENIHELVETEFOREITFANTASTISKMÅLSOMAVGJERKAMPEN!

Tevez is still a cunt.

Money is temporary, class is permanent.

I løpet av fire minutt overtid er City nesten ikkje borti ballen.

Vinner vi fortjent? Ja.

Ville det vere fortjent om City vant? Njæ. Lite spel, nokre store sjansar, men lite imponerande.

Dommar: For det meste temmeleg bra. Latterleg å gje Giggs gult. Nærare at Tevez burde fått det i den situasjonen. Har ellers god kontroll på kampen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Eit tilleggspoeng:

City-fyren i SkySports-studioet er fullstendig idiot!

Programleder Ed Chamberlain ble direkte flau på vegne av City-duden. Var herlig å se Yorke og Jamie Redknapp ta det hele med et smil. For en elendig taper han var. Klagde blant annet på at alle snakket om Rooney-scoringen, men at ingen nevnte deflection-målet til City. :!:

Lenke til kommentar

Regner med at du bare har heiet på Chelsea de siste 3 årene, som 40% av fansen deres.

Jeg begynte å holde med Chelsea for 2 år siden når jeg begynte å interessere meg for fotball.

Har du sett. Var egentlig en skamløs diss, men takk for at du understreket poenget mitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...