Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Manchester City

Latias

61 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tjotr: Greit nok at eg kanskje har United-briller på men City var då vitterleg ikkje betre enn United? For meg var det ein typisk uavgjort kamp, men langt frå ufortent av United vann. Vidda og Smalling hadde vesentleg betre kontroll på det City kom med enn det Kompany (som var veldig god) og kompani ( :tease: ) bak hos City hadde.

City hadde hårfint ballen litt meir, og totalt fleire skudd enn United som hadde flest på mål. Men at City var best kan eg ikkje vere einig med deg i.

Lenke til kommentar

Satt med tårer i noen min etter målet/kampen/alt. Jeg hadde ikke ord. Var på Scotsman med pappa og kompis og dro pappa opp og begynte å bære han og bare skrek av glede, til makslyd kom fra meg når jeg bare roooper ROOOOOOOOONEYY ROOONEYYYYYYYYYYYYYYYY ROOOOOOOOONEYYYYYYYYYYYYY!! Fucking HELLLLLLLLLLLLL!!!!!!! Og viser Rooney bak på drakten min til alle som sitter der og feirer som en galning. Det var det BESTE. Glem alt annet som har skjedd, THIS WAS IT. MULTIPLE ORGASMS! GET THE FUCK IIIIN! Har sett målet 10229912 ganger nå, er jo overalt på TV nå og har tatt opp hele kampen i HD på Sky. It will NEVER be deleted!!

MANCHESTER IS RED, RED RED RED! THERES ONLY ONE WAYNE ROOOOOONEY!!!

Lenke til kommentar

Tårene fosser når de viser Rooney målet... HerreGUD for en spiller...for ett mål

For et mål, JA! Fantastisk, noe av det beste jeg har sett i en stormatch noensinne. Men nå må du ikke glemme hans city-flørt i sommer, da.

Hvilken city flørt?

Var vel snakk om denne

Fuck off, han sa aldri han ville til City eller noe. Morsomt at folk skal ta dette opp nå fordi han scorer et slikt mål for oss og viser klart at han vil gi alt for oss, og fans av andre lag skulle bare ønske en slik spiller med så mye kvalitet ikke var med oss lenger. But guess what? HE IS, and he's here to stay! Wayne fucking Rooooooney!!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ellers;

Giggs som starter så dårlig klarer å fikse opp i det, creds til ham for det. Utrolig viktig.

Smalling imponerer som faen og på riktig tidspunkt også. Gotta love that.

Og Vidic? jesus fucking christ... DRØYT spilt av ham, han er rett og slett for god, det er litt urettferdig for alle andre. Men jeg klager faen ikke...

Og Scholes spilte bra 90% av tiden, han viser Fletcher hvordan man spiller en jævla pasning.

Fletcher - take a break mate, take a fuckin' break...

Alt i alt, fy faeeeeeeeeeeeeeen så digg. Jeg skal faen meg se det målet 100 ganger til i dag, og det er ikke kødd. Det er for bra, tiårets mål for fuuuucks sake. LOVE YOU WAZZAAA!

Og feiringen også, jævlig jævlig fittteeedeilig. Han er rett og slett fuckings glad, ingen fist pump eller cupping ears for å høre fans, bare fuckings GLEDE. Og så dere Anderson Carrick og resten av gutta ved siden av Fergie feire målet? Fy faen det var deilig å se, vi burde funnet/lage noen "gifs" fra denne kampen! Målet for eksempel, feiringene, alt.

Jeg skal se hele 90 min igjen snart, fordi jeg fikk ikke hørt kommentatorene og sånt skikkelig ute på puben, har lyst å høre hvordan de reagerte etter Rooney-målet osv. Hørte Alsaker på høydepunktene de viste på TV2PLHD etterpå, han var jo ganske into it, godt å høre. (selv om jeg ikke tviler på at han var dårlig gjennom hele kampen ellers!)

Fy faen jeg er i en WONDERLAND akkurat nå, klarer ikke slutte å tenke på dagen og målet og alt!! YESSSSSSSSS! :D

109024334.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF87892102A727B1636DE2E67DAFFF791F815FBD155A6D13D6B026D1701B56263E87131D

Good niiiight City title hopes!

Endret av tc47
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fortsatt sjelven.

Trodde jeg fikk hjerteproblemer under feiringen av Rooney-målet. Gikk hardt for seg. Tenk å gjøre noe slikt under et Manchester-derby. Fy faen i helvete for en kasse. Årets mål, uten tvil.

Vidic er verdens beste stopper. Noe av det råeste jeg har sett fysikk-wise. Vi er heldige som har en stopper av et slikt kaliber i klubben. Smallingen var også solid i dag, kudos til unggutten.

Nani var faen så suveren, stod nesten for alt offensivt i første omgang.

Kudos til Giggsy for assisten, men that's it. Han er for gammel. Han er så elendig i sluttfasen at jeg ikke har ord for det, han kommer til fantastiske muligheter hvor han bare kan legge den femogførr, men roter det alltid til.

Regner med at flere har påpekt hvor herlig det er å slå den råtne og sjelløse drittklubben der, så jeg avstår fra å poengtere det.

Lenke til kommentar

Giggs alene fintet jo halve City laget opp i pølsebua ved flere anledninger. Han har fortsatt mye fotball i seg, og å begynne å tvile på Giggsy blir bare teit.

Vil heller ha en som kan gjøre motstandere svimle og få frem en målgivende eller noen innlegg i løpet av en kamp, enn en fjott som kun skal gå alene og lage mål selv, slik eg har en følelse av at Nani var i starten, og som han tidvis er enda. Men han har kommet seg, for all del.

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror United får en heftig down-periode når Sir Alex gir seg.

Tror Chelsea får en større down-periode når Roman ikke kan kjøpe i hytt og dynevær når UEFA sine regler trår til snart.

Vel, den enste spilleren vi har sprengt banker for de siste to årene er Fernando Torres. United har faktisk brukt mer penger på spillerkjøp de to siste årene enn Chelsea. Ungdomslaget vårt henger fortsatt med i FA youth-cup så jeg vil si vi klarer oss bra i fremtiden jeg.

Endret av Lester Freemon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror nok at United kan slite med å vinne noe på en eller to sesonger, men at det vil bli en lang rekke uten pokaler tviler jeg på. Alex vil ikke gi seg hvis han ikke føler at laget han gir fra seg er godt nok, så sant ikke helsen svikter. Og det er jo ikke sånn at når han gir seg så har United bare dritt managere å velge mellom.

Lenke til kommentar

Luiz for 20 mill kanskje? 14 for Ramires før sesongen. Man Utd er aldri i nærheten av £84 mill.

Så vil jeg presisere at Ramires var vårt ENESTE kjøp den sommeren, en ung spiller med lovende fremtid og han var verdt de pengene. David Luiz var heller ikke noen sprenging av banken med tanke på hvor ettertraktet han er i Europa og det var så vidt det ble en overgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...