Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Manchester City

Latias

61 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alsaker: "dagens beste spiller, wayne rooney". LOL

Rooney var totalt ubrukelig bortsett fra målet.

Best var jo nani og vidic...

Rooney kunne ha sitti på en krakk borte ved cornerflagget og heklet i 89 minutter, når du score en det avgjørene målet på den måten så er du MoM!

• Liker 3
Lenke til kommentar

VG prøver seg på en "kan være årets mål", kan være???

Hadde vi tapt denne kampen 5-1 så er det målet det eneste som hadde blitt husket!

Kan være ja. Årets beste mål, men sesongen er jo ikke ferdig. Jeg tror det blir stående som årets mål, men ja, kan være. Skråsikker kan man være når sesongen er over.

Fantastisk mål.

Lenke til kommentar

Tårene fosser når de viser Rooney målet... HerreGUD for en spiller...for ett mål

For et mål, JA! Fantastisk, noe av det beste jeg har sett i en stormatch noensinne. Men nå må du ikke glemme hans city-flørt i sommer, da.

Hvilken city flørt?

Var vel snakk om denne

Det fine med dere abuer er at dere minner oss på negative sider med diverse ting. Du gjør en veldig fin jobb. Skikkelig hyggelig

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vanvittig måte å avgjøre det på. Årets mål i PL, blant tidenes i PL. Eneste jeg har å utsette på, er at den treffer mer på leggen enn foten, og at det er Rooney som scorer. Hadde vært fantastisk mye bedre om det hadde vært Berba.

Synes Smalling gjør en fantastisk andre omgang også, KNUSER Dzeko i hodeduell. Ikke mange som gjør. Første gang jeg blir virkelig imponert av fyren. Var blant banens beste idag. Nani gjør også sitt bra, mens Rooney så klart får headlines etter den vanvittige scoringen hans.

Underholdne match, selv om det var litt "cagey" som det gjerne er i derbyer. Uansett et fantastisk, men fortjent ledermål som avgjør, selv om City ikke ble overkjørt heller. Ganske jevnt, men Man Utd hakket bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fyfaen. Avgjøre kampen på den måten der er bare sykt.

Nani gjør nok en strålende kamp. Smalling overrasker veldig positivt i dag. Massevis av solide involveringer. Giggs viser også masse bra. Utrolig at han både har kondis og hurtighet nok til å holde på slik i en hel kamp i en alder av 37. Ekstremt. Unikt. Vidic spiller som vanlig også veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...