En_annen Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg er forelsket i denne jenta i klassen over. Hun er kjempe fin, har lyse gult hår, og en sånn klepatra nese (med det mener jeg at du får nesten "boner" bare av nesen. Den e sykt sexy!) også er ho snill og artig. Men kordan vet jeg om ho føler det samme? Når vi snakker sammen flirer hun mye, og noen gang ser hun litt rart på meg, noe som jeg liker :-). Men såklart, jeg har misstolket disse tegnene før, og det har gått rett i dassen :'-(. Hvordan vet man om en jente liker deg ? En annen ting er at en av vennene mine er også forelsket i samme jenta, skal jeg la være, eller burde jeg gå for det likevell? Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Du må gå for det. Hvis ikke, så går det jo ikke. Ettersom hva du skriver, er det ingen tegn til at hun ikke skulle like deg. Men samtidig, så er ikke det at hun ser rart på deg og er hyggelig nok til å konkludere om hun faktisk er interessert. Gi oss litt mer informasjon Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Du må gå for det. Hvis ikke, så går det jo ikke. Ettersom hva du skriver, er det ingen tegn til at hun ikke skulle like deg. Men samtidig, så er ikke det at hun ser rart på deg og er hyggelig nok til å konkludere om hun faktisk er interessert. Gi oss litt mer informasjon Siden hun ikke går i samme klasse rom som meg, så er jo den eneste tiden på dagen jeg ser henne på bussen og i friminuttene, så annet vet jeg ikke. Hun er veldig sjenert og hun har en "fast plass" (vil si at hun bruker å sitte der hver busstur) i bussen. Jeg sitter lengre bake sammen med kompisene mine å snakker, men en dag, kom hun å satt seg i sete fremfor meg. Jeg vet jo såklart ikke hvorfor, men det kan jo være (vil jeg skal være veldig opptimist) i håp om at jeg skulle snakke med henne, noe jeg ikke gjor, fordi jeg var også JÆVLI sjenert, og det angrer jeg på. Lenke til kommentar
eksotisk-lady Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 vi er flinke til å tolke den vi er int. sin oppførsel. alt han/hun gjør tolker vi som tegn på kjærlighet :!: men i alldel du har ingenting å tape, 1 Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Siden hun ikke går i samme klasse rom som meg, så er jo den eneste tiden på dagen jeg ser henne på bussen og i friminuttene, så annet vet jeg ikke. Hun er veldig sjenert og hun har en "fast plass" (vil si at hun bruker å sitte der hver busstur) i bussen. Jeg sitter lengre bake sammen med kompisene mine å snakker, men en dag, kom hun å satt seg i sete fremfor meg. Jeg vet jo såklart ikke hvorfor, men det kan jo være (vil jeg skal være veldig opptimist) i håp om at jeg skulle snakke med henne, noe jeg ikke gjor, fordi jeg var også JÆVLI sjenert, og det angrer jeg på. Å være sjenert hjelper ingen. Det er egentlig ingen grunn til å være det. Og når man først er det, så misforstår man seg selv. Man blir nervøs og sjenert fordi man er redd for å dumme seg ut, men det gjør man jo egentlig som oftest når man er redd for det? Prøv å gå bort til hun i friminuttet. Skjønner at det kan bli litt kleint å bare plutselig gå bort og begynne å snakke med hun, men hvis du i det hele tatt skal ha noe sjanse på henne, må du hvertfall få et venneforhold først. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Probleme er jo, jeg vetta faen hva jeg skal snakke om ???? det er probleme med meg, jeg har liksom aldri ord til den rette tida ! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Å ha noe nyttig og interessant å snakke om er ikke så viktig som du tror. Under 10% av kommunikasjonen vår går på det verbale. Hovedsaken er at du prater med henne. Det holder sikkert å si hei i begynnelsen. Bare småprat litt, ikke tenk så mye over hva du skal si videre i samtalen. Om du spør hva hun har gjort idag, så svarer hun helt sikkert noe du kan spørre videre på, osv.. "Det er viktigere å si noe, enn å ha noe å si." (supersitat av meg ) 1 Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Probleme er jo, jeg vetta faen hva jeg skal snakke om ???? det er probleme med meg, jeg har liksom aldri ord til den rette tida ! Okei, kanskje internett er løsningen for deg. Men da kan du absolutt ikke være beskjeden på ekte. Prøv å snakk med hun via msn/facebook og få et godt forhold til hun. Og ta det derfra. Men da krever det at du ikke ignorerer hun på skolen osv, fordi da vil hun nok bare droppe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå