QBab Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Var så lur å skifte til et passord med "æ". Så bestemte PC-en seg plutselig for å legge om til engelsk og nå kommer jeg ikke inn lenger. Har kun tilgang til gjestekontoen, prøvde å skifte tastaturspråket på der, men hjalp ikke stort på innloggingsskjermen. Har også prøvd shift+alt, det hjalp heller ikke. Har lite lyst til å reformatere. Livet mitt er ødelagt. Noen ideer? Trenger i grunn bare et program som kan resette passordet, men er litt vrient å finne noe gratis. Endret 7. februar 2011 av QBab Lenke til kommentar
joacom Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Var så lur å skifte til et passord med "æ". Så bestemte PC-en seg plutselig for å legge om til engelsk og nå kommer jeg ikke inn lenger. Har kun tilgang til gjestekontoen, prøvde å skifte tastaturspråket på der, men hjalp ikke stort på innloggingsskjermen. Har også prøvd shift+alt, det hjalp heller ikke. Har lite lyst til å reformatere. Livet mitt er ødelagt. Noen ideer? Trenger i grunn bare et program som kan resette passordet, men er litt vrient å finne noe gratis. Her er en en tråd om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1295443 Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvorfor ikke bare bruke ASCII-koden vha. Alt-tasten + tallkoden på numerisk keypad. Dvs. Trykk Alt + 91 = Æ eller Alt + 123 = æ. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Takk Pengu! Det funka som hånd i hanske! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå