TTM1987 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg Nintendo Wii, jeg har tenkt å kjøpe den limited edition maskinen med Super Mario Cart. Den her.http://cdon.no/spill/nintendo_wii_black_limited_edition_inkl_mario_kart-12779222 plus det nye Donkey Kong spillet, hva bør jeg kjøpe som ekstra hvis jeg vil spille det med fler? Ser jo at det er 100 forskjellige kontroller osv... Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Du kan fint spille begge de spillene med den medfølgende wii-remoten, men om du vil spille med flere, så kan det være greit å skaffe flere wii-remoter. Lenke til kommentar
TTM1987 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Takk Anbefaler du classic kontrollen? Jeg spør sikkert mye dumt men nun chunk kontrollen hva er den til? Wii Remote Plus (Black) Wii Remote PLUS With Motion Plus (White) - Logic 3 MadCatz Z-Chuk for Nintendo Wii Wii Nunchuk Wii Classic Controller Pro Black Regner med at Wii Remote plus er den vanlige kontrollen som følger med, men resten veit jeg ingenting om. Wii Classic regner jeg med er som en Super Nintendo kontroll. Anbefales det å kjøpe en classic kontroll eller 4? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Tror ikke du trenger mer en 2 classic kontrollere. Men man vet aldri Nunchucken er så du får styrespak til wiimoten, du plugger den i, og vips så har du 1 knapp mer en hva det er praktisk mulig å bruke på en N64 kontroller <3 Lenke til kommentar
TTM1987 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 ok da har jeg endelig fått maskinen. Jeg har problemer med å koble på den andre kontrollen når jeg skal spille Mario Party 8. Finner ikke options for kontroller heller noen sted på maskinen, er det bare jeg som er helt amatør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå