BajBaj Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 CM Storm er klar med en frekk sak, for dem som liker det smått. Les mer Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) OH GOD. leser dere i det hele tatt gjennom oversettingene før dere legger det ut? mon tro om det er en bott som tar seg av hele jobben? påstår ikke at jeg er noen lektor i norsk selv, men maken til kebabnorsk skal en se langt etter i det profesjonelle plan:P *Det som kan nevnes er at Spawn var ikke spesielt glad i min litt skinnende musematte, men på alle andre underlag jeg testet den på, så fungerte den god* yea, verste setninga jeg har funnet til nå Endret 7. februar 2011 av uracoin Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 musertatt frem for hardnakkede spilleren forholdvis Leste ikke gjennom hele, men var utrolig dårlig skrevet. Lenke til kommentar
Shantanu Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 "Man får mye mus for pengene, selv om den ser ganske liten ut." Hahah, lo godt her. Ser ut som en bra mus, alt i alt. HAHAH. 2 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 "Man får mye mus for pengene, selv om den ser ganske liten ut." Hahah, lo godt her. Ser ut som en bra mus, alt i alt. HAHAH. Og la oss ikke begynne å diskutere prisen engang. 250-300 kroner er til og med billigere enn et visst distrikt i Amsterdam! Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Skulle gjerne sett relativ størrelse til f.eks mx518 eller roccat kone (eller andre mus man har et forhold til hvor store er). Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Den første setnignen "CM, eller Coolermaster er vel mest kjent for sine KABINETTER, men har i de siste årene også satt opp en rekke produktserier for spillerne under merkenavnet CM Storm, i form av KABINETTER, muser, musematter og annet tilbehør." Så dere er helt 100% sikre på at de produserer kabinetter? Makan til opplegg, slutta å lese der jeg. Lenke til kommentar
joerlend Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 «...da flere gamermus leverandørere leverer langt høyere DPI-verdier.» Og fotballspillererere fotballspillererer i fotballspillerikamper. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 ..kom ikke lenger enn tittelen, jeg.. En rakker. "Ein rakkar", muligens..? Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det var da voldsomt til gneldring om artikkelen da! Jeg skulle gjerne like å vite om ledningen til musen er av god kvalitet. Liker en mus med myk og glatt ... eh ledning Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Vel, det første jeg så på var navnet på artikkel forfatteren. Ketil Græe. Hørtes ikke så veldig ut som det typisk norske Ola Normann navnet. Jeg synes Ketil skal få skryt for å ha testet og skrevet en artikkel på den norsk kunnskapen han har. Ikke alle er like flinke i norsk, så i stedet for å rakke ned på forfatteren så synes jeg at det heller skal skrives konstruktiv tilbake melding. Og jeg regner med det er flere fra HW.no staben som leser mange kommentarer her inne daglig. Synes ikke dere at dette har gått litt langt? Hva med å få en kollega til å lese over alle artikler før dere legger dem ut? Det skal tross alt handle om kvalitet. Ellers en ok artikkel synes nå jeg. Lenke til kommentar
PatchPeters Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 jeg har kjøpt musa og har KJEMPE PROBLEMER med lag... musa takler ikke lav sens... drar musa havveis over musmatta, så lagger aimen seg tilbake igejn.. merklige greier,. grepet var dødsbra, men kan jo ikke bruke slikt... har prøvd FW updt. +++ men ikke no funker.. razer musa mi, sorry for at jeg la deg i skuffen ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå