Lekr Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Siden jeg ikke fikk noe svar i Android-tråden prøver jeg her. Jeg har lyst på noe lignende dette: Han som postet skjermbildene har skrevet dette: "I modded the popular Simple Lock mod using my own .pngs" Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har kommet litt lengre, har fått lastet ned WidgetLocker som jeg trenger, og har lastet ned APKManager (som jeg ikke aner hvordan jeg skal ta i bruk). Er det noen som forstår noe ut ifra disse linkene? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=695701 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=825553 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 bukte den guiden du henviser til med widgetlocker, og det funket fint for meg. Brukte .PNGene som fulgte med tråden. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Jo, men hvordan går man fram? Jeg tviler ikke på at det fungerer, men jeg forstår ikke bruksanvisningen. Jeg har lastet ned bildefilene også. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Anyone? skal vi se om jeg husker det.. Brukte root explorer, kopierte com.teslacoilsw.widgetlocker-1.apk til SDkortet. Åpnet .apken i e winrar og erstattet bildenei /res/drawable-hdpi. Så flyttet jeg den modifiserte .apk-fila tilbake til data/app. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Anyone? skal vi se om jeg husker det.. Brukte root explorer, kopierte com.teslacoilsw.widgetlocker-1.apk til SDkortet. Åpnet .apken i e winrar og erstattet bildenei /res/drawable-hdpi. Så flyttet jeg den modifiserte .apk-fila tilbake til data/app. Trenger jeg root (siden du sier root explorer, jeg aner ikke hva det er)? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Anyone? skal vi se om jeg husker det.. Brukte root explorer, kopierte com.teslacoilsw.widgetlocker-1.apk til SDkortet. Åpnet .apken i e winrar og erstattet bildenei /res/drawable-hdpi. Så flyttet jeg den modifiserte .apk-fila tilbake til data/app. Trenger jeg root (siden du sier root explorer, jeg aner ikke hva det er)? man trenger root for å bruke Root Explorer, da du går inn i systemfilene og henter ut widgetlocker appen. Vet ikke om du trenger root for de andre fremgangsmåtene tho. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg har ikke root, noen som vet om det her går an uten root? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå