MrSnow Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Her er det lov å være litt naiv. Bruk Interflora! 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Blomster? lite klisjé da... send lingerie! såframt du vet størrelsen hennes da 1 Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Billett til en weekend hos deg! (Om du ikke er et sted hvor besøk er vanskelig el.) Evt. Bilde av dere to? Blomster? Vet jeg smeltet av begge disse tingene, selv om det er litt klisjé. Ellers er bare et fint kort veldig koselig, syntes jeg. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ja, interflora sender jo hjem til dama di. Så det må være ett bra alternativ. Jeg personlig holder meg unna langdistanseforhold og valentin. Lenke til kommentar
Mai Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 det er en grunn til at visse ting er klisjeer, de funker rett og slett >_> Men jeg ville nok sendt henne noe mer personlig enn det hvis dere har vært sammen en stund. For eksempel et bilde av deg og du skriver et fint dikt bak på bildet,forteller henne hvor mye du elsker henne osv. ...er nok opp til fantasien din^^ Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Blomster er IKKE klisjè, de fleste jenter ville synes det hadde vært supert å få. Jeg jobber i blomsterbutikk og noe av det søteste jeg ser er når gutter/menn er inne å kjøper blomster til damene sine. Men noe personlig som tidligere nevnt ville også vært veldig fint Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg ville satt pris på et fint kort, med koselig innhold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå