Gå til innhold

Surround, noen som har erfaring?


Anbefalte innlegg

Budsjettet mitt sprakk etter noen runder på hifi butikker. Jeg endte opp med:

 

Yamaha RX-V740RDS A/V Receiver 5495 kr

Pioneer 656A DVD spiller 2995 kr

 

B/W 600 serien 20000 kr

 

kabler osv........

 

 

Passerer 30000 kr........så dobblet budsjettet mitt og litt til. Men som flere nevnte her....skal man ha kvalitet koster det. Jeg er enda i budsjettklassen selv om dette var MYE penger å legge i stereo for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, man blir fort revet med. Men så burde dette bli ganske bra også da. Gratulerer med bra anlegg. :p  Hvor i granskauen fikk du Yamaha RX-V740RDS til 3000 kr?? Det må jo være et av tidenes kupp!! :o

 

Sorry, jeg hadde byttet om prisene på DVD og Receiver....er nå rettet på....!

 

Receiver er kjøpt på www.elgiganten.no

DVD på www.hi-fi-center.no på tilbud

Lenke til kommentar
Litt offtopic, men jeg prøver.....trenger sårt noen anbefalinger. Jeg skal ha meg surround i stua. Budsjett 15000 kr. (komplett dvd, forsterker og høyttalere.)

 

Jeg har kikket litt på Hifiklubben.no og funnet interessante ting der. Noen som har erfaring med Celestion Soundstyle AVP305 høyttalersystem? Jeg vil ha god lyd samt design. Tenkte å kombinere dette med NAD L70 DVD/CD-receiver.  

 

Veldig takknemlig for tips av dere som sitter med gode erfaringer innen hifi her.

 

Hvis det bare er du som skal høre på burdte du kjøpe deg noen knall gode headphones.. :D da kan du høre på mussik så høyt du vill og man får fortsatt en nesten suround opplevelse og du fortstyrrer ingen andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...