norbat Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) ZTE Blade? Har noen vært borti denne mobilen og evt. kunne nevnt noe om hvordan den er i forhold til ex. LG's Optimus One? Edit: Ser den selges i noen nettbutikker. Endret 7. februar 2011 av norbat Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Har aldri testet ZTE Blade, men jeg har en P500. Etter de spesifikasjonene jeg finner ser det ut til at P500 er en bedre telefon. Eneste jeg finner som ser ut til å være bedre med ZTE-telefonen er skjermen/oppløsningen på skjermen, men det er jo samme prosessoren så det blir mer jobb for den. Men det som overrasker meg er at den har så elendig batteritid. På papiret har den 200 timer standbytid og 4 timer taletid, men P500 har 550 timer standbytid og 7,5 timer taletid på 3G. Selv har jeg klart 7 dager med min (u)normale bruk, og det er bare en dag ifra det ZTE Blade på papiret kan klare. Andre ulemper jeg finner med ZTE Blade er Android 2.1 og dårligere videoopptak 352x288@15fps mot 640x480@18fps. Men det kan jo hende telefonen ikke har de touchscreen problemene som LG P500 har (høy CPU bruk når man tar på skjermen, ) Endret 8. februar 2011 av Kongeskipet Lenke til kommentar
Spursjr Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg lurer også på det samme. Er det ikke mye bedre med ZTE blade når man tenker på skjermoppløsningen? Men det du sier, kongeskipet, er at din P500 har mye bedre batterivarighet? Og med samme prossessor med mindre skjermoppløsning funker P500 bedre? Takk på forhånd Spursjr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå