Daskeladden Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hei, jeg skal kjøpe meg nytt tastatur og lurer på hva som er forskjellen på rubber og mirror versjonen, og hva som er best? Jeg lurer også på om tastaturet har "flate taster", slik som på laptopper, eller har den "opphøyde taster" slik som vanlige tastatur som g15? Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Går ut ifra at du mener Razer Lycosa. Rubber har taster som ikke glipper så lett. Mirror har blanke taster som sikkert ser bra ut helt til du begynner å trykke. Ellers er vel begge helt like og har opphøyde knapper. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Har rubber sjølv, og det er veldig bra. Mirror er liksom slik pianolakk på tastane, blir nok veldig skittent. Er meir likt laptop-tastatur enn G15/G19, men veldig behagelig å skrive på. Lenke til kommentar
madlak Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Anbefaler Lycosa! Jeg har med gummitaster. Knappene er ikke så svære, så de fungerer til spilling og evnt. arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå