falken Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Har flyttet noen filer fra en maskin til en ekst.harddisk igjenom PS3 Det er ikke en PS3 disk.... men FAT32 disk.... som ble koblet til PS3 som var kjørt opp som FTP server men når jeg prøver å se hva som er på disken når den er koblet direkte til pc så ser jeg ingen ting i explorer men når ser på disken i ftpzilla så ser jeg inneholdet på disken... hva kan jeg gjøre slik at mine 170GB kommer til syne takk på forhånd Lenke til kommentar
Sandwich Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Har flyttet noen filer fra en maskin til en ekst.harddisk igjenom PS3 Det er ikke en PS3 disk.... men FAT32 disk.... som ble koblet til PS3 som var kjørt opp som FTP server men når jeg prøver å se hva som er på disken når den er koblet direkte til pc så ser jeg ingen ting i explorer men når ser på disken i ftpzilla så ser jeg inneholdet på disken... hva kan jeg gjøre slik at mine 170GB kommer til syne takk på forhånd sjekk om du har lagra filene på en anna hardisk! PS3 disken og Din egen pc!!!! Kjør gjerne recovery program! Lenke til kommentar
falken Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) sjekk om du har lagra filene på en anna hardisk! PS3 disken og Din egen pc!!!! Kjør gjerne recovery program! Jeg ser filene på disken når jeg kobler den til pc... men kun i ftpzilla altså FTP programet Men jeg ser ikke filene i explorer.. Endret 7. februar 2011 av falken Lenke til kommentar
falken Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Ja hadde det vært så enkelt så... andre forslag ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå