kariiii Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Er det noen som har noen erfaringer med allekjenneringvild.com eller shipitto.com? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Litt skeptisk til allekjennerivild.com må jeg si. Står særs lite info på siden. shipitto.com funket ikke. Jeg har brukt http://www.jetcarrier.com/ før, det funker, men koster litt. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Er det noen som har erfaring med å få refundert toll/moms fra Tolldirektoratet ved retur av vare? Godkjenner de refunderinger om den returnerte varen er feil størrelse for eksempel? Eller trenger jeg en bedre grunn? Endret 28. oktober 2014 av gard. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 28. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 Er det noen som har erfaring med å få refundert toll/moms fra Tolldirektoratet ved retur av vare? Godkjenner de refunderinger om den returnerte varen er feil størrelse for eksempel? Eller trenger jeg en bedre grunn? Regner med at de refunderer da. Ville vært helt tullete hvis ikke. Jeg har aldri refundert og spurt etter toll. Men passer det ikke så passer det ikke da er det greit å få tilbake tollgebyret. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2014 Det jeg tenker og. Skal rapportere tilbake når jeg vet utfallet. Greit å vite om man kan få tilbake mva og toll når det gjelder større summer. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. november 2014 Rapporter Del Skrevet 3. november 2014 Ville sjekket denne siden her: http://www.toll.no/no/handle-pa-internett/netthandel/retur-eller-bytte-av-varer/ "Du må sende en søknad til Tollvesenet om å få refundert avgiftene." I linken er det spesifisert hva slags dokumentasjon som må følge søknaden. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. november 2014 Rapporter Del Skrevet 3. november 2014 Jaja, har lest alt det der. Står at de vil gjøre en helhetlig vurdering på disse opplysningene, så lurte bare på om noen hadde erfaring med det. Lenke til kommentar
Kahrs Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Ugg-Norway Skulle til å bestille noe Uggs til min mor, helt til jeg så disse prisavslagene på 60% av nye produkter i november. Er disse varene av ekte eller falsk produsent? Endret 6. november 2014 av Kahrs Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 Uten å åpne linken engang setter jeg en hundrings på at det er fake. 2 Lenke til kommentar
NapHill Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Nå som tollgrensen er satt opp til 350 kroner, kommer dere til å handle mer eller mindre fra utlandet? Om grensen er satt opp eller ikke kommer vel an på hvor mye det koster i frakt. For nå er det slik at frakten er inkludert i tollgrensen, mens den før var separat. Ser for meg at smykker, klokker og andre ting som ikke veier mye blir billigere for nordmenn, mens tyngre ting med høy fraktpris faktisk blir dyrere. Kommer dette til å påvirke dere på noen måte? Lenke til kommentar
NapHill Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Lurer også på om grensen for gaver sendt fra utlandet står på stedet hvil (1000 kroner), eller høynes den også? Regner med det første, ettersom jeg ikke har lest noe om det i media. Kun fokus på tollgrensen ved kjøp fra bedrifter i utlandet. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Grensen for gaver økes ikke, så den er fortsatt 1000, det stemmer. 1 Lenke til kommentar
Annita Skar Skrevet 17. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2015 Kariii, jeg kjøpte noen sykt billige klær fra amerika gjennom www.allekjenneringvild.com. De var veldig profesjonelle og hyggelige, anbefales psss: du burde skrive at pakken er gave da slipper du mva avgift dersom varen/varene koster mindre enn 1000 kroner Lenke til kommentar
Bentef Skrevet 26. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2015 Det er et annet firma som holder til i California som hjelper folk fra Skandinavia med å handle fra nettbutikker i USA. De er fra Norge, men bor i USA. firmaet heter www.USA-Scandinavia.com Her kan du se hva DinSide har skrevet om de. Veldig personlige og de handlere varene for deg.Pa denne måten kan du handle fra nettbutikker som stenger nordmenn ute Her er linken til nettsiden http://www.usa-scandinavia.com/index.html De handler kun fra orginale nettbutikker som selger orginale varer. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2015 For en artig tilfeldighet! Her har en person som heter Bente nettopp registrert seg og det eneste innlegget hennes er skrevet i tredjeperson om et selskap. Klikker på "Om oss" på siden hun reklamerer for heter jammen eieren også Bente. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2015 Var ekstremt dyrt, kommer ikke til å bruke de, 18% av verdien tar de for varer under 500$. Lenke til kommentar
jaykie Skrevet 15. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Jeg shopping fra Dear-Fashion hele tiden, og har vært veldig fornøyd. De gjør også avkastning veldig lett hvis du ønsker å endre noe. Endret 15. juni 2015 av jaykie Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 16. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Har brukt Jetcarrier i fem år, noe som har fungert utmerket for meg. Det eneste minuset er at prisene justeres etter volum, slik at det kan bli dyrt om butikk eller selger opererer med svære esker. Du betaler bare for frakt(og eventuelt MVA + Skatt), ingenting annet. Endret 16. juni 2015 av cppdude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå