OlafG Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Tenkte å bestille en Filson Large Duffle fra "Filsonguy" på SF, men vet ikke om sjansene går ned om pakka er stor. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg bestilte min Filson 257 fra Filsonguy, og på pakken stod det at den ble sendt fra et firma som heter Quality Merchandise eller noe sånt. Ergo er det vel liten vits i å merkepakken som gave. Han satte imidlertid ned verdien ganske kraftig ved forespørsel fra meg, så jeg slapp å betale full toll. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Er nok heller bedre å sette ned prisen en del, og heller betale noe i MVA, som JorgenH nevner. Be han sette verdien til en 5-600 kroner for eksempel. Vil tro det er troverdig nok Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 28. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2013 Tror dere det er større sjanse for at ting blir stoppet om man mottar mange pakker merket som gave? Altså, sannsynligheten vil jo øke jo flere pakker selvfølgelig, men vil de bli mistenkelige etterhvert? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Er det noen som har fått denne før? Til tollager Årsak: Handels/proformafaktura mangler Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Er det noen som har fått denne før? Til tollager Årsak: Handels/proformafaktura mangler Ja du må antaglig maile tollen ett "invoice". Lenke til kommentar
GunnarOlsen Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 min søster, der bor i Stavanger har gode erfaringer med at kjøpe klokker og smykker online på http://www.wenz.no/smykker-klokker/ tror det er et tysk firma fra Bayern ? det er viktig med full angrerett/bytterett 14 dager etter at du har mottatt varen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Begynner å bli irritert av usps nå, har stått Depart USPS Sort Facility siden femte mars nå. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Det betyr nok at det ikke er videre sporing på pakken, opplevde det samme ganske nylig med en jakke jeg fikk fra Gant Rugger via en proxy. Siste oppdatering var "Depart USPS Sort Facility February 20, 2013" før den dukket opp i postkassen 26 februar. Pakketypen var "International Letter". Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Usps er dårlig til å oppdatere sendingene. Pakken er sannsynligvis på vei til Norge eller havnet i tollen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 men da skulle vel sporingsnummeret funka på posten.no ? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Sporingsnummeret fungerte bare hos USPS for min del. Hadde null info frem til pakken dukket opp i postkassen, det er nok slik det fungerer med det fraktalternativet. Endret 13. mars 2013 av Totenkopf Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 åh, megateit. liker best fedex eller ups egentlig Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 men da skulle vel sporingsnummeret funka på posten.no ? USPS må oppdatere før det oppdateres på posten.no. Det er i hvert fall det jeg har erfart av alle gangene jeg har brukt USPS med sporingsnummer. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 da burde den komme frem snart da. Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 23. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2013 Hei! Jeg har bestilt en pakke som nå ligger i tollen på gardermoen ( i avvente av at jeg sender inn personnummer). Jeg skal nå på påskeferie og trenger innholdet i pakken før ferien, jeg skal på reisen til hytta innom gardermoen. Noen som vet om det er mulig å hente ut denne pakken selv ved tollen på gardermoen? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 23. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2013 Hei! Jeg har bestilt en pakke som nå ligger i tollen på gardermoen ( i avvente av at jeg sender inn personnummer). Jeg skal nå på påskeferie og trenger innholdet i pakken før ferien, jeg skal på reisen til hytta innom gardermoen. Noen som vet om det er mulig å hente ut denne pakken selv ved tollen på gardermoen? Tollkontoret er stengt på lørdager Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 23. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2013 Tollkontoret er stengt på lørdager Det gjelder mandag Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 23. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2013 Det gjelder mandag Da ringer du tollkontoret mandag morgen. Kan hende det går ann å ordne noe, men det spørs helt hvordan situasjonen med akkurat din pakke er. http://www.toll.no/templates_TAD/Topic.aspx?id=196427&epslanguage=no Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 27. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2013 Hei, noen som har erfaringer med hvordan en kan kjøpe fra nike.com sin nettbutikk i USA? Ser at de ikke vil sende til post bokser, og det utelukker vel Jetcarrier? Tenkte å bestille meg noen custom sko fra NikeId, og ser det at jeg sparer nærme et tusenlapp selv om jeg inkluderer frakt+mva, iforhold til prisen jeg må ut med på den "norske" NikeID butikken (de sender vel fra utlandet uansett) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå