Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utenlandsk dame... er det dårlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg er utlending jeg også. Jeg er en nordmann som ikke i bor i Norge og har få planer om å flytte tilbake. Og ja jeg får spørsmål hvor jeg kommer fra. De hører dialekten min og spør hvor jeg kommer fra, fordi jeg prater ikke som andre. Jeg har ikke Jagland engelsk... :D Folk liker dialekten min.

 

Jeg tror de færreste bryr seg om du vil misbruke dem til å få norsk oppholdstillatelse. Det handler om du har samme verdier som dem, og om du er pen og hyggelig og at du tør å vise interesse. Det har absolutt ingenting med nasjonen din å gjøre, fordi nordmenn har ingenting imot russere. Hvis du ikke får mann, så er det trolig på grunn av norsken din eller noe annet med deg. Vær glad for at du ikke er muslim, da vil ingen tørre å nærme seg deg fordi de er redd for at fetteren kommer å banker dem opp.

 

Hvis du er så desperat, finn deg en gutt som er desperat. Det er mer enn nok av gutter som vil gjøre alt de kan for å få seg kjæreste. F.eks. du kan dra på TG. (The Gathering) Og jeg dater ikke "dårlige" jenter, men det betyr ikke at jeg dater med alle desperate jenter.

Takk for din svar, Camlon.

Men jeg ønsker å forstå noe litt bedre... Jeg føler veldig godt, at nordmenn har ikke noe mot russere generelt.Men det samme verdier... Jeg føler at jeg har, selvfølgelig ikke helt de samme verdier, som dere. Selv om det er mange år siden Russland kommet til å bli åpent til de andre land, men vi oppvokst i forskjellige kulturer og forhold... For meg er Norge som "den andre planet" fremdeles, selv om jeg er allerede mer enn 2 år her og selv om vi er ikke så forskjelige.

Og jeg skulle spørre, hva du mente med desperat? I russisk oversettelse har dette ordet litt dårlig nyansen, som jeg forstår ikke i norsk språk. Jeg føler at du kanskje ikke helt forståt, hva betyr kjæreste for meg. Det er ikke noe problem å treffe desperat mann, men de fleste vil, dessverre, bare dekke sin behov (ofte bare fysiologisk, dessverre) og vil ikke ta ansvar for de andre. Mange vil ikke ha familie, barn. Men det er ikke noe for meg! Tror du at det er noe feil med meg? Vel, det er kanskje vanskelig ikke bare i Norge å treffe en å dele resten av livet med...

Endret av forglemmegei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...