Hveding Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hei! Jeg leker mye med sony vegas 7.0. Men i dag så skulle jeg rendere en mini movie, men den går bare til 23 % så stopper den. Får ikke noe beskjed eller noe, den bare fryser :S Har prøvd og endre på rendering valg, men skjer det samme... Dette har aldri før skjedd, så hvorfor skjer dette no.. OG hva er det som skjer ? Håper noen vet Mvh Patrick. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvilke codec og innstillinger bruker du? Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) xvid tror jeg... Hvordan finner man ut det ? Endret 7. februar 2011 av Hveding Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Endret rendering valg og da funket dette... Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Nå kom den til 70% og stoppet. Og nå laget jeg et nytt prosjekt på ca 2 min, og den kommer bare til 20 % så stopper den :S Prøvde og legge bare et klipp inn i sony vegas, og renderte uten noen effekter osv... Da blei den ferdig rendert... Noen som vet hva problemet er ? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kanskje du har noen plug-ins som ikke fungerer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå