Gå til innhold

Diablo 1.10 beta er ute!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor får du alt damage reducen fra da? stormshield regner jeg med, men hva annet? og 6K damage? MAAAASSE poison og da vel?

Min druid (i single/LAN pga av 56k modem før) har vel rundt 3k damage med Silence ogre maul. I werewolf form og med spirit oppe, har jeg 1600 hitpoints (men jeg er bare lvl 68 da)

Lenke til kommentar

ja, det er kjipt at det er så mangen (ikke alle) som hacker og cheater :/

Spillet skal spilles som det er verken mer eller mindre og de som ikke kan klare seg uten hacks osv kan bare gå og legge seg.....

Lenke til kommentar

Urk, har spilt D2 ganske jevnt og trutt nå, men nå vet jeg ikke helt. 1.10 gjør det ekstremt vanskelig å nå høyere levels, og samtidig gjør fiendene en god del leiere. Jeg spiller stort sett singleplayer, og jeg synes Blizzard kunne gjort ting en del anderledes for singleplayer. Med denne patchen vil alle characters som ikke har de nye über uniquene som kommer med 1.10 bli ubrukelige. De har også drept guided arrow!! Det er nesten grunn nok til å bli forbannet. GA er tilnærmet ubrukelig nå.

Jeg får se hvordan det blir når den ferdige versionen kommer ut, men nå for øyeblikket oppveier ikke de positive tingene de negative...det eneste som egentlig er positivt for folk som spiller single er 100 nye uniques...og en brukbar Necro.

Meeen, jeg har veeeldig lyst på noen av de nye unique tingene, Windhammer ser f.eks. litt morsom ut :D

....Det blir nok en del 1.10 spilling etterhvert i alle fall :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...