Blib Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 http://www.neowin.net/comments.php?categor...gamers&id=12432 Hvordan er det? Skal løpe rett bort til han kameraten som har lånt LoD CDen min og installere det. Lage en Druid og KOSE meg! Likte Druid fra første stund, pga spellene. Bare så pokkers synd at med en gang du nådde 1. act igjen så gav de ikke halvparten så mye skade som jeg skulle ønske Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 off topic 2k: Druid er best som werewolf med STOR maul (I.K, Honor, eller Silence) synes jeg da... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 husk, med 1.10 patchen kan du ikke spille over battle.net , og diablo 2 offline e elendig Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Buriza er bra for werewolf. Høy dmg, meget kjapp (80% ias) Og druiden sine spells suger. De bør forbedre desse i 1.10. Denne typen build suger jo i 1.09 Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Druid med baranar star, og mass poison EIER alt og alle. Min druid gjør vel snaut 6k dmg og har 4005 i liv. han ha også 75% dmg reduced Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvor får du alt damage reducen fra da? stormshield regner jeg med, men hva annet? og 6K damage? MAAAASSE poison og da vel? Min druid (i single/LAN pga av 56k modem før) har vel rundt 3k damage med Silence ogre maul. I werewolf form og med spirit oppe, har jeg 1600 hitpoints (men jeg er bare lvl 68 da) Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Ah, gleder meg til "helversjonen" av 1.10 kommer ut. Da skal jeg begynne å spille igjen. Håper det blir mye mindre haxx på b.net da. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Blizzard stengte jo nylig over 125000 kontoer pga hacking Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 ja, det er kjipt at det er så mangen (ikke alle) som hacker og cheater :/ Spillet skal spilles som det er verken mer eller mindre og de som ikke kan klare seg uten hacks osv kan bare gå og legge seg..... Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Ah, gleder meg til "helversjonen" av 1.10 kommer ut. Da skal jeg begynne å spille igjen. Håper det blir mye mindre haxx på b.net da. Ja, jeg og, klarer ikke å vente! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Urk, har spilt D2 ganske jevnt og trutt nå, men nå vet jeg ikke helt. 1.10 gjør det ekstremt vanskelig å nå høyere levels, og samtidig gjør fiendene en god del leiere. Jeg spiller stort sett singleplayer, og jeg synes Blizzard kunne gjort ting en del anderledes for singleplayer. Med denne patchen vil alle characters som ikke har de nye über uniquene som kommer med 1.10 bli ubrukelige. De har også drept guided arrow!! Det er nesten grunn nok til å bli forbannet. GA er tilnærmet ubrukelig nå. Jeg får se hvordan det blir når den ferdige versionen kommer ut, men nå for øyeblikket oppveier ikke de positive tingene de negative...det eneste som egentlig er positivt for folk som spiller single er 100 nye uniques...og en brukbar Necro. Meeen, jeg har veeeldig lyst på noen av de nye unique tingene, Windhammer ser f.eks. litt morsom ut ....Det blir nok en del 1.10 spilling etterhvert i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå