Kutler Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har en bestemor mutters alene i Oslo som trenger rullator, men hun tar ikke initiativ til å gjøre noenting selv. Hvordan kan man få tak i en rullator? Må man kjøpe en? Eller må man snakke med lege, osv.? Jeg er bare 20 år og har ikke peiling på hvordan helsevesen osv. fungerer, langt mindre i Oslo, hvor jeg ikke bor. Jeg er der dog av og til. Noen som vet? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg tar en bråsjans på hjelpemiddelsentralen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hjelpemiddelsentralen er stedet ja. Se litt ned på siden for lokale telefonnummer i Oslo. De er vennlige og hyggelige (var i hvertfall det når min far trengte slikt i sin tid) og sender gjerne en medarbeider på hjemmebesøk hos vedkommende for å se på eventuelle andre behov. Geir Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Du tar kontakt med hennes ergoterapaut via kommunen (hvis hun ikke har en ergoterapaut vil hun få en), som derigjen tar kontakt med hjelpemiddelsentralen for deg. Endret 17. mai 2011 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå