Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Var ute i ruskeværet i dag, vinden reiv i kroppen og det regnet sideveis! Man kunne føle at man levde, og jeg var den eneste levede sjela akkurat her... Utsikten skal man ikke klage på iallefall.. Nikon D700 ISO 800 16-35@35mm f/6,3 1/160sek Endret 7. februar 2011 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Skrekkugle Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Prøve meg på litt kritikk jeg da Jeg likte motivet og budskapet i bildet så den biten er god! Dessverre blir bildet litt monotomt da fargene er såpass døde (men det er kanskje meningen i denne sammenhengen?). Hadde vært stilig om gravsteinen var litt mer fremtredende på bildet. Bakgrunnen er også litt uskarp og her tror jeg det hadde blitt bedre om bakgrunnen enten var skarpere eller enda mer slørete. Ved det første alternativet slipper man å lure på om bakgrunnen skal være uskarp og ved det andre alternativet får du igjen mer fokus på gravsteinen samtidig som du får et inntrykk av evigheten i en slørete bakgrunn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå