lillharriet Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fargeproblemet skal være løst. Les mer Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Too little, too late! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Høres ut som "Vi selger iPhone 4 en gang til og henter opp de siste kjøperene". Hvor dumme tror de vi er? Feil knapp? Over et halvt år på seg? Come on! Endret 7. februar 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Dette er alt for seint nå! Hadde det vært før jul hadde det vært noe annet, men når iPhone 5 sannsynligvis blir lansert til sommeren, så er det mye bedre å vente på den. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 ååååh fytti faen jeg gleder meg, den nåværende designen på min iPhone4 er jo helt møkk!!! Vel er jo bedre enn alle de andre telefonene der ute (hallo er jo iPhone lol!), men sammenlignet med herlig hvit er den dårlig ihvertfall! 2 Lenke til kommentar
Alpha Centauri Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Synes den sorte ser bedre ut enn den hvite. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Synes den sorte ser bedre ut enn den hvite. LOL! Er du fargeblind eller?? 1 Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Igjen hever debatten seg til nye høyder her... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Huff ja... Jeg synes forøvrig også at den sorte så bedre ut. Lenke til kommentar
Alpha Centauri Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Synes den sorte ser bedre ut enn den hvite. LOL! Er du fargeblind eller?? Vel, siden sort og hvit ikke er farger, men kontraster, må jeg isåfall være kontrastblind? 1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (Kilde: devicemag.com) Og hvem er igjen deres kilde på at Wozniaks uttalelser? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 " Wozniak er imidlertid ikke ansatt i Apple i skrivende stund." Har det endret seg de siste 3-4 årene? Han var i alle fall fortsatt ansatt i Apple så sent som i 2007. "IDG: Why did you quit Apple? Wozniak: Being the sort of designer I was, I was designing things all on my own, working alone, and now the company grew to a point that it had organized engineering departments. I could still hang around and do any project I felt like, but I wanted to do real things with people in order to change the world and bring new products. So I didn't leave Apple. I just went to start other companies, and I stayed in Apple as an employee. I never left being employed at Apple. Up to this day I still get a small paycheck to settle royalties." http://www.pcworld.com/article/134826/three_minutes_with_steve_wozniak.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Apple greier nok helt fint å melke iPhone 4 en god stund til fremover Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I følge intervjuet på The Engadget Show så får han forsatt lønningsslipp fra Apple på en par 100USD eller tilsvarende så her tar dere nok feil. Aktiv ansatt derimot er han nok ikke. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jo mer du mater trollene, jo større blir de. Jepp! Da må vi tilkalle Otto Jespersen.. Ontopic--------------> this way. Lenke til kommentar
Androod Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Selv apple vet å ikke pisse-off homsene. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 @Androod: Uten at jeg helt ser hensikten med kommentaren din, bra for deg, at dere ikke blir "pissed-off"... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Selv apple vet å ikke pisse-off homsene. Typisk HTC fyr å være så usaklig. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Engadget.com Det var det jeg fryktet. Jeg så selv det humorfyllte intervjuet da det var ferskt. Det er ingen grunn til å tro at iPhone 4 kommer i hvit. Wozniak er bare opplært til å lage PR ved å gå en balansegang mellom kritikk, skryt og humor, samtidig som han ikke sier noe for feil. Hadde han sagt at hvit iPhone _ikke_ kommer kunne det vært en nyhet, dette er bare korrekt oppførsel. Morsomt at dette tullet prioriteres fremfor å skrive om at Nokia E7 nå er på vei til butikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg