kennybooy3 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Heisann! Har tenkt å kjøpe meg Polk Audio høyttalere til bilen, men lurer litt på hvordan jeg skal gjøre med forsterker. Jeg ønsker ikke å bruke sykt mye penger på anlegg og ønsker derfor å se på hvilke muligheter som er. Alternativ 1. - Kjøpe Polk Audio db-5251 Component høyttalere fremme. - 2 kanals Polk Audio forsterker til høyttalerene - Monoblokk forsterker til SUB - Sub Alternativ 2. - Polk Audio db-5251 Component høyttalre fremme - 4 Kansals Polk Audio forsterker - Bro-koble subben mellom 2 av kanalene på forsterkeren. Jeg vet at alternativ 1 er det beste, men det blir mye dyrere med tanke på monoblokken. Vìl Alternativ 2 fungere greit? Takk for svar! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Alt1 blir helt klart best ja, men alt2 kan funke ok hvis du kjøper en skikkelig 4 kanals forsterker, og en sub med høy følsomhet. Husk også at du ikke kan laste en brokoblet forsterker under 4ohm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå