Tunky Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Heisann. Jeg har et fag som heter Geofag. I fjor så Geofag-klassen på 2012, og jeg tenkte å forslå for læreren å se en film. Vi blir snart ferdig med pensum, og må fylle tida med noe. Jeg trenger da en film som kan relateres til geofag. Faget tar for seg jordas oppbygning, vær og klima, ekstremvær og forskjellige naturkatastrofer (orkan, skred, flom, vulkan, jordskjelv osv osv). Kommer det en film som kan være det minste relevant på kino i løpet av våren? - Knut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Vet ikke om den oppfyller kriteria til geologiske katastrofer, men av biologisk katastrofe ser det i alle fall ut til å kunne bli en skrekkelig opplevelse; Justin Bieber: Never Say Never Fra "spøk" til revolver: Nei faen. Jeg finner faktisk ingen katastrofefilmer som kommer på kino i vår. Ser mer ut som "rett-på-dvd-utgivelser" Men dere kan jo alltids leie en film og se på skolen. http://disastermovieworld.com/ har en grei oversikt over anbefalte katastrofefilmer av variabel kvalitet. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 I mars kommer Sanctum, der er det nok med ekstremvær og undersjøiske labyrinter. Og denne kommer i desember, men den virker både katastrofal (pun intended) og kommer jo litt for sent for dere: 2012-ish: The Day the Earth Bent Over Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Den er kanskje litt på grensa, men jeg synes 127 Hours kan passe inn under faget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå