MaZaHaCkA Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hei jeg bor i tønsberg nå for tida men har veldig lyyst å begynne på vgs i oslo, bjørnholds eller berg siden det er IB der, men norsk læreren min sier jeg må melde flytting hos folke registret innen 1 mars betyr det da at jeg må leie hybel eller leilighet der allerede? jeg går jo fortsat på ungdoms skole og jeg kan heller ikke ta tog/ buss fra oslo til sandefjord hver dag helt til slutten av året! Please trenger hjelp her det er bare 23 dager igjen ! ! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det holdt for meg at jeg la ved et brev om at jeg skulle flytte dit, men prat med rådgiveren din isteden for norsklæreren... Lenke til kommentar
MaZaHaCkA Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Det er hu som er rådgiver for at det er bare hu som snakker norsk på den skolen her, og jeg får ikke en drit ut fra hu rett og slett. :S Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ring opptakskontoret for de skolene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå