andersen91 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Eller er det jeg som har gått glipp av noe? I så fall hvordan går man frem? Om det ikke er mulig, hvorfor ikke? Jeg skrev en melding til en moderator igår om han kunne fjerne meg, men ikke fått svar enda. Endret 7. februar 2011 av andersen91 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Nei, det gir jo problemer for lesing av tråder senere... Lenke til kommentar
andersen91 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 ok så når man melder seg inn her så er man låst her inne for evig og alltid. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Du kan jo slutte å bruke kontoen og skru av alle varslinger... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 ok så når man melder seg inn her så er man låst her inne for evig og alltid. Ja, når du først blir en diskusjongjenger så blir du en for resten av livet og etterlivet. Sånn går det når du selger sjelen din uten å lese den lille skriften. 2 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 ok så når man melder seg inn her så er man låst her inne for evig og alltid. Ja, når du først blir en diskusjongjenger så blir du en for resten av livet og etterlivet. Sånn går det når du selger sjelen din uten å lese den lille skriften. NOOOOOO!!! Har sendt PM til mod angående dette før, jeg fikk heller aldri svar. Da forstod jeg hvor dypt inne i systemet jeg var. Da forstod jeg at det var for sent Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Går ikke an å slette brukere, har jeg fått beskjed om av moderatorer.. Brukeren din er låst til diskusjon.no for evig og alltid. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det går vel ann, men dem vil ikke. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vi sletter ikke brukere som har innlegg. Men vi kan stenge dem og anonymisere dem om ønskelig. Om det burde være mulig å slette sin egen konto pågår det en diskusjon om under Tilbakemeldinger: Link. Delta gjerne det om dere har synspunkter på dette. Vi har også en egen lkategori for slike henvendelser hvor du kan poste din forespørsel: Forum> Tilbakemeldinger> Private forumhenvendelser> Brukerkonto-assistanse Jeg stenger denne, så kan videre diskusjon skje i overnevnte tråd. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg