Ueland Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Vigo har nå åpnet sidene for de av dere som bruker det, slikt at dere kan svare på inntak til skole for neste skoleår. Ikke alle som har fått informasjon om det enda, men det er åpnet så hvis dere har brevet dere fikk i mars/april med brukerinfo så er det bare og logge inn. Ellers skal dere få sms/mail med info eller "snailmail". Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hvorfor måtte jeg akuratt bestemme meg for å ta stor opprydning i forrige uke, makulerte arket jeg fikk.... Jaja, da blir det å vente på snailmail Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Når jeg logga inn sto det bare at jeg ikke kunne endre mer på søknaden, og ikke noe om at jeg kunne svare på hva jeg kom inn på.. hvor gjøre jeg dette? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Svar på tilbudt plass: Ikke svart Svar på venteplass: Ikke svart Får vel svar snart...! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 jeg kom inn på Allmenn (som var mitt første valg) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Tett hmmz0r, jeg har heller ikkeno svar, så teit. kunne ikke levere forhåndssvar i år ifølge skolen, teit for jeg er på ferie i fjorten dager, kommer hjem dagen etter fristen. Bah, må finne net-cafe for å loke på vigo, så teit, kommer til å glemme det Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Står det åpne for svar så klikk nede til venstre :-) Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Svar på tilbudt plass: Ikke svart Svar på venteplass: Ikke svart Me too! Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Fikk "ikke svart" eg og. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har gløymt passordet, men har bruker id! Er det nokon mogligheit for å finna ut passordet då? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Du får det nok tilsendt i posten, er noen plasser det sendes ut via sms/mail, hvertfall i Rogaland vet jeg. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Fikk svar idag, fikk både sms og mail. kom inn på andre valg Media vk2, lærling var på 1! men men... :wink: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Svar på tilbudt plass: Ikke svart Svar på venteplass: Ikke svart Me too! Fikk det samme jeg og :wink: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Fikk svar idag, fikk både sms og mail. kom inn på andre valg Media vk2, lærling var på 1! men men... :wink: Legg merke til at på læreplassene står det "svar oversendt", dvs at du ikke har fått svar på dem men at fylket har gjort sitt der Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 jeg kom inn på mitt første valg . utrolig siden jeg har 2.8 i gjennomsnitt. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 jeg kom inn på mitt første valg . utrolig siden jeg har 2.8 i gjennomsnitt. Hva var første ønske ditt da? Lenke til kommentar
volumone Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 jeg kom inn på mitt første valg . utrolig siden jeg har 2.8 i gjennomsnitt. Og hva var ditt førstevalg? Trenger jo ikke å være så utrolig da :wink: Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 vk 1 byggfag lereren der sa et man måtter ha 4 i gjennomsnitt for å komme inn, å det var mange søkere som hadde bedre karakterer en meg. kansje ikke det mest fancy å komme inn på men det var det jeg hadde lyst til. Lenke til kommentar
eia_ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Har gløymt passordet, men har bruker id! Er det nokon mogligheit for å finna ut passordet då? Jeg ringte bare inn til stavanger likningskontor, så sa jeg personnr og så gidde de meg passordet og brukernavnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå