Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Vigo.no er åpnet for svar på opptak.

Anbefalte innlegg

Vigo har nå åpnet sidene for de av dere som bruker det, slikt at dere kan svare på inntak til skole for neste skoleår. ;)

Ikke alle som har fått informasjon om det enda, men det er åpnet så hvis dere har brevet dere fikk i mars/april med brukerinfo så er det bare og logge inn. Ellers skal dere få sms/mail med info eller "snailmail".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tett hmmz0r, jeg har heller ikkeno svar, så teit. kunne ikke levere forhåndssvar i år ifølge skolen, teit for jeg er på ferie i fjorten dager, kommer hjem dagen etter fristen. Bah, må finne net-cafe for å loke på vigo, så teit, kommer til å glemme det :p

Lenke til kommentar
Fikk svar idag, fikk både sms og mail. kom inn på andre valg :(

Media vk2, lærling var på 1! men men... :wink:

Legg merke til at på læreplassene står det "svar oversendt", dvs at du ikke har fått svar på dem men at fylket har gjort sitt der ;)

Lenke til kommentar

vk 1 byggfag lereren der sa et man måtter ha 4 i gjennomsnitt for å komme inn, å det var mange søkere som hadde bedre karakterer en meg. kansje ikke det mest fancy å komme inn på men det var det jeg hadde lyst til.

Lenke til kommentar
Har gløymt passordet, men har bruker id! Er det nokon mogligheit for å finna ut passordet då? :shrug:

Jeg ringte bare inn til stavanger likningskontor, så sa jeg personnr og så gidde de meg passordet og brukernavnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...