zeb Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 Jeg får et Abit Kg7 266 bus + AMD 1400 i posten i morgen. Hvilken bios-verson trenger jeg, og hvordan flasher jeg biosen? __________________________________ AMD 1400 Abit kg7 266 asus 7700 512 mb Ram Chiefteck dragon Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 Jeg fikknoe inne helventes problemer med ette kortet. Når jeg flasha biosen gikk alt over. Jeg oppdaterte også bia driverne for sikkerhets skyld. Guide til flashing finner du i manualen eller på abit-usa.com: Via drivere på via.com. Husk på og ikke fycke up flasinga. Athlon Rulez BobboZ Lenke til kommentar
jerv Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Jeg fucka opp flashinga av mitt ECS K7S5A her om dagen. Utrolig irriterende! Har sendt inn BIOS-brikka til å brennes opp igjen. F...! Tips. ta ut alle pci-enheter og disker mens du flasher. Ha kun hovedkort m strøm, cpu, minne, skjermkort (+skjerm) og tastatur. Kanskje litt drøyt å gjøre det hver gang, men en fyr som jobbet i ecs uk anbefalte meg å gjøre det. Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Mest sannsynlig trenger du ikke endre BIOS. Prøv først uten. Ellers står fremgangsmåten godt beskrevet i manualen. Yngve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå