kotox Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Heisann! Noen som har erfaring med denne? Og Toshiba bærbare pc'er generelt, og hva er deres meninger? Takk! Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Har en selv som jeg er meget fornøyd med:) Men etter hard behandlig dro plassten der kjlingen er på en liten ferie Men det var forståelig. Har også en kompis som har en som er 7 år nå, kjempe pc Men også der går det igjen med litt dårlig plass. Lenke til kommentar
kotox Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Men, jeg snakker om C660D-11k, og den er vel neppe 7 år gammel modell siden den selges på komplett etc? hehe Lurer på info om akkurat denne nye jeg, men ellers takk! (Mulig jeg misforstod?) Har en selv som jeg er meget fornøyd med:) Men etter hard behandlig dro plassten der kjlingen er på en liten ferie Men det var forståelig. Har også en kompis som har en som er 7 år nå, kjempe pc Men også der går det igjen med litt dårlig plass. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Nei er nok ikke den nye nei Men sier litt om kvaliteten på disse maskinene. Lenke til kommentar
darket Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 av personlige grunner ville jeg bedt deg hoppe over disse, sett mye rare hardware feil på dem, og åpenbar dårlig byggekvalitet all around. Lenke til kommentar
kotox Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Hmmm ok. Har funnet denne da: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=610123 Men som demo vare til 3800kr! Akkurat samme pcen...Hva mener dere om den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå