Gå til innhold

Intorv - Cut the crap


InToRv

Anbefalte innlegg

Intorv:

20 år

188 cm

76-79 kg

 

 

 

Kostholdet skal nå også følges ned til minste detalj. For hver dritt mat (Og dag jeg glemmer å logge) jeg putter i kroppen, går det 10$ til Leger uten grenser . Nå har jeg sett meg dritt lei på karbo/godteri raidene på butikken etter trening. Og alt for mye potetgull og dritt i helgen. Det eneste jeg vil godta er sukkerfri brus.

 

Slutter å snuse etter påskeferien (15 april til 23) Klarer jeg ikke dette, taper jeg 10 000kr på et 1/5 2k bet med en venn. Så det skal jeg nok klare (Snust i 4ish år)

 

PF har jeg fulgt i 1 måned nå, trives godt med det og kommer til å fortsette.

 

Så, for å sette opp en plan jeg bare kan fylle inn alt på:

(Følger Bill starr [Madcow] sitt "liniære opplegg" LINK

 

Kosthold/Trening

 

 

Dag:

 

Mat:

 

Frokost:

 

Lunsj:

 

Middag:

 

 

Trening:

 

Mandag / Tirsdag / Fredag

 

A økt:

 

Knebøy:

Militærpress stående / Sittende militærpress:

Markløft:

Rygghev med vekt:

Pullups

 

B økt:

 

Knebøy:

Benkpress / skråbenk med hantler:

Stang roing / Nedtrekk:

Dips:

Pullups:

 

Tirsdag:

 

Torsdag:

 

Helg:

 

 

 

Endret av InToRv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliten og litt lei, var syk på mandag, så måtte trene 5x5 rett før innebandy trening, så bestemte meg for å ta det litt rolig.

 

Knebøy: 82.5 - 5x5

Benkpress: 70 3x5 (Stått fast her for lenge, så har gått ned til 3x5, 70kg var i dag plutselig utrolig tungt, er enda ikke helt sikker på hva som må til her)

Markløft: 110kg 3x1 + 100kg 5x1. 110kg var plutselig utrolig mye tyngre enn 105, som gikk rett opp. Følte at å kun ta 3x1 å 110 ble litt lite, så tok et par løft på 100kg også. (Hvorfor tok jeg markløft og ikke roing? Det er litt uklart for meg selv, men fikk veldig lyst til å sette ny PR på markløft, ettersom det er det desidert morsomste løftet, og der jeg føler jeg har mest å gå på etter knebøyen)

 

Dette + 1.5 timer med innebandy (Mye start og stop løping) Var rimelig fantastisk, men satan så slitsomt.

Lenke til kommentar

 

Fredag

 

Knebøy: 85 - 5x5

Militærpress stående: 45- 5x5 (Deload, håper det går bedre denne gangen)

Markløft 105 1x3 + 100kg 1x2 (Litt sliten enda, trolig litt syk, meget skuffet tough)

 

 

Mandag

 

Knebøy: 87.5 - 5x5

Benkpress: 70 3x5 (Stått fast her for lenge, så har gått ned til 3x5, hadde ikke sjangs på 75, så måtte deloade igjen) (Trenger tips til hva jeg kan gjøer her)

Har kuttet ut stående roing, får alt for vondt i korsryggen, og har egentlig aldri likt øvelsen, går heller for 3xfailure på chin ups og planken 1xf

[/qoute]

 

Skuffende start på uken, selv om knebøyen fortsetter å suse fremover. Skal ta meg selv i nakken for resten av uka/måneden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tar en aldri så liten restart her, har skeiet for mye ut, og jeg liker ikke hvordan form "grafen" går feil vei.

 

Første post oppdatert, nå skal det jobbes.

 

Ville bare si at jeg forventer oppdateringer flere ganger i uken både når det gjelder kosthold og trening.

 

Du vet hvem jeg er T om du går på profilen min. Hilsen C.

Lenke til kommentar

Hvis du har litt mage nå på den vekta har du antageligvis lite muskler. Så hvis du prøver å slanke det bort vil du ende opp med skikkelig skinnypack. Hadde jeg vært deg ville jeg heller fokusert på mer muskler framfor nedgang i fettprosent. Kan jo prøve kalorioverskudd på treningsdager og underskudd på ikke treningsdager. Ville isåfall prøvd å ligge på et relativt lite overskudd og heller litt større underskudd. Du kan jo legge opp bilder, så er det lettere å se?

Lenke til kommentar

http://bildr.no/image/848000.jpeg Beste og eneste jeg har. Ja det er klart jeg burde legge på meg mer muskler, men jeg tror jeg har rotet til spisingen ganske kraftig det siste året. Jeg spiser bare til jeg blir mett, og det skal skjeldent så mye til.

 

Muskel messig så tror jeg ikke at jeg ligger så veldig dårlig ann?

 

Dette er top løftene mine ihvertfall:

 

Benk 75 5x5

Squat: 80 5x5

Mark: 110 1x5

Militær: 4,5,5,3, 50kg

 

(Absolutt ikke noe å skryte av dog)

Lenke til kommentar

Ja, jo kanskje du har rett Sindre, har du noen andre forslag? Det jeg liker med PF er at jeg blir veldig flink til å ikke spise sent, og jeg spiser egentlig aldri frokost.

 

Kosthold/Trening

 

 

 

 

 

Dag:

 

Mat:

 

Frokost:

 

Ble en Yt før trening idag, tom for proteinpulver.

 

Lunsj:

Stor dæsj vanilje kesam

Stor porsjon havregryn

En del melk

1 kiwi.

 

 

 

 

Middag:

 

3-350g hel kylling

1-200g pytt i panne (Potet/skinke/etc

 

[Kveldsmat]

Bær

Vanilje kesam + melk +kanel

 

Trening:

 

Mandag / Tirsdag / Fredag

Tok en siste økt på <rehab- lavt stress på korsryggen> i dag, og 3x6 på 70kg i knebøy for å sjekke formen. Dro også 3443 på 50kg i militærpress + 3x7 22.5kg skråbenk med hantler, så absolutt fornøyd og klar for neste uke.

 

Tirsdag:

 

Torsdag:

 

Helg:

 

 

 

 

Om jeg skal ut på lørdag, har det da noe for seg å ta en jogge tur etc på formiddagen?

Endret av InToRv
Lenke til kommentar

Kosthold/Trening

 

 

 

 

 

Dag: Lørdag

 

Mat:

 

Frokost:

3 egg + en boks med tomatbønner <3

 

Lunsj:

Stor dæsj vanilje kesam + en større dæsj vanlig kesam

Stor porsjon havregryn

En del melk

2 kiwi.

 

 

 

 

Middag:

 

Skal drikke idag, så tror middagen blir 2 skyr + eple etc, kjenner på kroppen at jeg ikke er særlig sulten..

 

[Kveldsmat]

 

Blir ikke pga alkoholen, kanskje et eple.

 

Trening:

 

Mandag / Tirsdag / Fredag

 

 

Tirsdag:

 

Torsdag:

 

Helg:

Litt bøy og tøy, sludd og dræt hold meg fra å ta meg en joggetur :p

 

 

Endret av InToRv
Lenke til kommentar

Ja, vil jobbe med brystet selv, har hatt rimelig vondt i skulderen over lengre tid nå, prøver å fikse på det, og blir ved det rimelig kappet i benk =/

Jeg skal aldri bli en biceps curler, så ja =)

 

 

Trening og kosthold

 

 

 

 

Dag: Mandag

 

Mat:

 

Frokost:

 

Kom på skolen uten å ha spist frokost, finner ut at jeg har glemt bankkortet, og hadde ikke mer proteinpulver.. Ble trening på tom mage, noe som sugde ballesten.

 

Etter workout:

1 YT

Porsjon havregryn med kesam og melk

 

 

 

Middag:

 

NACHOS!

Kjøttdeig, ost og nachos.

 

[Kveldsmat]

 

Frosne bær + kesam

 

Trening:

 

 

Mandag / Tirsdag / Fredag

 

Elendig start på dagen førte til at jeg droppet squats (var også evig med kø, aldri sett det før klokken 12, faens venne gjenger på 4+)

 

3x6 på 67.5kg benk (Vet ikke hvor dårlig dette er, men jeg liker det ikke)

3x8 20kg skråbenk manualer (ELENDIG)

70kg nedtrekk 2x7 (skuff)

2x5 pullups med 10kg (meh, går litt opp og ned)

 

Handikappet trening, liker det ikke.

 

Tirsdag:

 

Torsdag:

 

Helg:

 

 

 

 

 

Står og klør meg i hodet her, for jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få lagt på meg mer muskler, samtidig som jeg får fjernet det resterende fettet på magen, som plager meg litt for mye :S

Endret av InToRv
Lenke til kommentar

Ja, vil jobbe med brystet selv, har hatt rimelig vondt i skulderen over lengre tid nå, prøver å fikse på det, og blir ved det rimelig kappet i benk =/

Jeg skal aldri bli en biceps curler, så ja =)

 

 

Trening og kosthold

 

 

 

 

Dag: Mandag

 

Mat:

 

Frokost:

 

Kom på skolen uten å ha spist frokost, finner ut at jeg har glemt bankkortet, og hadde ikke mer proteinpulver.. Ble trening på tom mage, noe som sugde ballesten.

 

Etter workout:

1 YT

Porsjon havregryn med kesam og melk

 

 

 

Middag:

 

NACHOS!

Kjøttdeig, ost og nachos.

 

[Kveldsmat]

 

Frosne bær + kesam

 

Trening:

 

 

Mandag / Tirsdag / Fredag

 

Elendig start på dagen førte til at jeg droppet squats (var også evig med kø, aldri sett det før klokken 12, faens venne gjenger på 4+)

 

3x6 på 67.5kg benk (Vet ikke hvor dårlig dette er, men jeg liker det ikke)

3x8 20kg skråbenk manualer (ELENDIG)

70kg nedtrekk 2x7 (skuff)

2x5 pullups med 10kg (meh, går litt opp og ned)

 

Handikappet trening, liker det ikke.

 

Tirsdag:

 

Torsdag:

 

Helg:

 

 

 

 

 

Står og klør meg i hodet her, for jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få lagt på meg mer muskler, samtidig som jeg får fjernet det resterende fettet på magen, som plager meg litt for mye :S

 

Kjør PF da, med 16 timers faste og 8 timers spisevindu. Regn ut kcal vedlikeholdsnivå og legg deg på ca. 500 kcal underskudd på hviledager og 300 kcal overskudd på treningsdager. Kjør mye kardioøkter i tilegg til innebandyen. "Cut the crap"! Følg det! Det krever sin kar å få bort det siste fettet. Berkhan kaller det "stubborn fat" og det forstår jeg godt. Jeg har begynt å få det bort nå, nettopp ved å gjøre det jeg skrev overfor. Jeg har ikke regnet ut om jeg ligger i overskudd/underskudd, men jeg har jo kjørt en god del kardio som du vet jeg elsker :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Oppdatering ja, nei jeg gav vel egentlig opp. Satt meg ned og veide opp livskvalitet, kontra faste og og sund mat som smaker dritt. Livskvalitet vant relativt greit. Jeg kan dog stå frem med en nyttig erfaring, jeg ser virkelig både opp og ned på folk som piner seg gjennom denne driten, uten at jeg skal gå noe mer inn på hvorfor.

 

Note; Trener fortsatt, 5 ganger i uka. Dog er ikke dette et forum jeg vil diskutere trening på.

Endret av InToRv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...