frds Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Meningsløs sport spør du meg, kanskje jeg hadde hatt et annet syn på det om jeg faktisk satt meg inn i sporten Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Meningsløs sport spør du meg, kanskje jeg hadde hatt et annet syn på det om jeg faktisk satt meg inn i sporten For europeisk fotball er ikke meningsløst? 11 voksne menn som løper etter en ball... Endret 11. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Amerikansk fotball er like poengløst som europeisk fotball. I førstnevnte så får man ihvertfall litt action! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ingen sport har vel et spesielt godt "poeng" uansett. Synes amerikansk fotball er en interessant og spennende sport. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ingen sport har vel et spesielt godt "poeng" uansett. Synes amerikansk fotball er en interessant og spennende sport. All sport har vel et poeng; finne ut hvem som er best. Det som er meningsløst er alle tilskuerne...sier jeg som også følger med på en del sport (men ikke lagsport). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Amerikansk fotball har action og sexy cheerleadere. Bilsport har motorer, krasj og situasjoner der man føler at ting snart går galt. Europeisk fotball har overbetalte brasilianere som bare vet hvordan de skyter en ball i et nett og filmer skader. Jeg skal ikke si hva dere skal like og ikke, men jeg føler det må være elementer med action og fareutsetting for at jeg skal like det, ikke bare teknikk og et primitivt regelverk. Endret 11. september 2011 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 En annen ting, du ser aldri en amerikansk fotball spiller som ligger på banen uten å bli skikkelig skadet som det skjer så mye i europeisk fotball. Stor fan av amerikansk fotball selv, men akkurat her tar du grådig feil. Hente ofte ifjor at lag latet som om de var skadet for å stoppe Oregon Ducks no-huddle. http://www.nytimes.com/2010/12/04/sports/ncaafootball/04oregon.html Det er meget,meget rart mens i europeisk fotball hender det flere ganger i hver kamp. Forskjellen er at det lønner seg nesten aldri i amerikansk fotball pga klokka som stopper. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hater ikke akkurat amerikansk fotball, men altfor mye stopp og pause. Nå og da kan en interception snu spillet, men så er det tilbake det å flytte 10 yards om gangen. Vi snakker 11-12 minutter med faktisk spill. Blir mye dødtid når en kamp varer tre timer. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Tror det er ikke stor forskjell . Amerikaner klager på samme grunnen om europeisk football. Mye passing frem og tilbake men lite tid brukes til mål scoring. Begge er kjedelige for lignende grunner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå