themaceman Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei godtfolk! Jeg er klar over at dette egentlig er feil kategori, men med tanke på at jeg spiller en del wow og symptomene på musa er veldig enkle å legge merke til. Jeg tar meg til rette og limer inn mitt andre innlegg, og linker samt til gjeldende tråd. Håper på gode svar, irriterende! Hei, jeg har en relativt ny roccat kone mus. Det er ikke + utgaven og har den nyeste firmware. Problemet er at museknappene (høyre/venstre) musetast ikke fungerer. Og med tanke på at jeg spiller bl.a. WOW og COD blir det problematisk. Det er vanskelig å forklare problemet, men skal prøve så godt jeg kan. Når jeg spiller wow, bruker jeg veldig ofte autorun, og utfører de fleste bevegelser med høyre musetast. Hvis jeg f.eks. skal skifte retning, bruker jeg selvfølgelig høyre musetast til å gjøre det. Gidder ikke tastatur av åpenbare grunner.. Det som skjer nå, fra tid til annen er at characteren min stopper å løpe, som om både høyre og venstre musetast blir trykket inn samtidig. Det blir også problematisk i combat når man styrer rundt så godt man kan.. Når jeg spiller cod er dette et enda større problem, jeg skyter med venstre og sikter med høyre for ordens skyld. Når jeg prøver å sikte,er det ofte den går tilbake til "hip-fire" modus. Dette har skjedd helt plutselig, og det er klart musa har detti i gulvet et par ganger når jeg roter rundt i søvne, men den har blitt behandlet pent. Det eneste jeg personlig kommer frem til er at det et hardware problem, at den rett og slett er ødelagt, har noen tips til meg? Aldri blitt sølt på. Mvh. Martinius :-) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1295987 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Skjer dette med kun den eller har du prøvd med en annen mus? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Prøv musen på en annen maskin. evt Fjern alle roccat drivere fra maskinen og prøv musen uten noen drivere, jeg bruker samme musen du har og alle innstillinger lagres internt i musen. Du trenger bare softwaren hvis du vil justere på noe i musen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hahaha, jeg trudde du ikke fikk sex av kona fordi du spilte for mye WoW. Artig emnetittel. 7 Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) haha, jeg tenkte akuratt det samme når jeg så navnet på tråden Endret 10. februar 2011 av wizardos Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Genial tittel Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Å faen.. Så ikke helt over emnet før nå jeg.. Min frue har rart nok ikke klaget enda, sikkert fordi jeg halvhjertet prøver å lvle med autorun som ligner grisen Det er for ordens skyld ikke en kone og takk gud for det, noen ting vil jeg fortsatt ha Problem vedvarer, tips? Hardware problem? Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 More info. Prøve nå med litt høyreklikking på nettsiden, og da får jeg scrolle-objektet jeg vanligvis får når jeg trykker midtre musetast. Hva i all verden.. Trur spaceworld skal få høre det litt, andre KONE musa jeg har hatt... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Prøv å reinstaller driverne? Ellers så kan du også endre hva slags knapp sideknappene fungerer som. Dvs at sideknapp 1 gjelder som f.eks "ø" så bare binder du det du vil binde til ø. Er det jeg gjorde med DPI knappene ihvertfall siden DPI increase ikke er så veldig viktig til wow at det gjør no. Lenke til kommentar
nxo Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Plastisk kirurgi får nok fiksa musa til kona di på uno-dos-dres. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Mihihi, ja dette var en emnetittel som fikk meg til å la kaffen ligge bakerst i munnen mens jeg måtte lese igjennom hele tråden Sånn seriøst, virker som det er musa som er defekt. Tviler på at WoW eller CoD alene hindrer noen knapper på musa di i å fungere. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHhaH jeg dør, klarte ikke å dra meg fra koffert tanker.. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 jeg spiller en del wow og symptomene på musa er veldig enkle å legge merke til. Tell me about it! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Haha... Trodde kona de ikke ville la deg spille WoW eller no. Det var visst snakk om en annen mus... Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Skuffa, luremus-tittel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå