Synt4xx Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei, Er ute etter å oppgradere gaming riggen min, og lurer litt på hvilke komponenter jeg skal oppgradere med. Skal kjøpe ny prossesor, nytt skjermkort, nytt hovedkort, ny ram og nytt kabinett hvis pengene strekker til. I riggen har jeg nå et Sapphire 4870, Intel quad @ 3 ghz, 8 gig med ddr2 ram og et hovedkort som også er ddr2 fra MSI. Har tenkt å oppgradere med en i5 sandy bridge prossesor, men trenger tips på hovedkort og skjermkort. Disse må selfølgelig være gode nok til å henge med prossesoren. Tenker meg å bruke omtrent 5000 på disse to komponentene, høres det rimelig ut? Som sagt, er det noen som har noen tips? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Du er vel klar over at Intel har midlertidig stanset Sandy Bridge ? Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Nei, hvorfor? Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Ta en titt her , og her Endret 7. februar 2011 av johome Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Vet du når de kommer tilbake i butikkene igjen? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 April antas, men det er ett behov som må dekkes først, så tid vil det ta. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvis du er utålmodig og klarer deg uten SATA 3 Gbit/s, får du fortsatt kjøpt P67-kort hos Kontorutstyr. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Tror nok jeg venter da, tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå