Deem Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Jeg vil kjøpe Blu-ray spiller, endelig begynt å kjøpe filmene i det formatet, nå mangler jeg bare spiller. Receiveren min har HDMI v1.4. Og om noen år har jeg planer om å oppgradere fra min 52" LCD til en større TV med passiv 3D eller LED projektor med samme. Derfor tenkte jeg at det hadde vært greit med en god spiller som støtter 3D, og fordelene 1.4 medbringer. Anlegget og hjemmekinoen min sine komponenter står i signaturen min. Litt over tjue høvdinger er vel prisen på det, dugelig lydkvalitet, helt greit bilde også, bare litt labert sortnivå på TVen. Men det er bra nok for en student på 19 som forsatt ikke kan jobbe heltid. * Interessert i høy lyd- og bildekvalitet. * Gjerne 3D støtte, klar for TV eller projektor med passiv 3D. * Vil bli brukt som dedikert Blu-ray spiller, kanskje noen DVD og CD plater. * Trenger ikke som spillkonsoll, har Xbox 360 med mye tilbehør. * Streaming, formatstøtte og liknende ikke viktig, PC tilkoblet. * Datamaskinen min har kun DVI og toslink, så da får jeg ikke den aller beste lydkvaliteten som med HDMI. Da lurer jeg på, hva er best kjøp for meg? Blu-ray leser eller brenner til PC, PS3 eller dedikert bluray spiller. Vil evt. PS3 være et smart valg som en midlertidig løsning til det har blitt bedre utvalg av spillere som støtter HDMI v1.4? Endret 7. februar 2011 av Deem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå