Ozelot Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 ... Det er en del av jobben. Eh, joda, men er de for store så ser jeg for meg at de er i veien Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 det er ingen skam å snu sies det, men ikke faen at jeg snur om jeg har kommet langt nok til å ha fått av ei dame trusa, vi gutta bryr oss mindre enn du tror Lenke til kommentar
Penance Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg synes ikke det er stygt i det hele tatt - ja til mangfoldet! Har litt store lepper selv, og har ikke fått noen klager for å si det sånn. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg synes ikke det er stygt i det hele tatt - ja til mangfoldet! Har litt store lepper selv, og har ikke fått noen klager for å si det sånn. Tviler på de fleste snakker negativt om slikt. Det er vel nærmest en norm å ikke kommentere slikt om det ikke er lagd av en kunster. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg synes ikke det er stygt i det hele tatt - ja til mangfoldet! Har litt store lepper selv, og har ikke fått noen klager for å si det sånn. Tviler på de fleste snakker negativt om slikt. Det er vel nærmest en norm å ikke kommentere slikt om det ikke er lagd av en kunster. Det var ment litt som en spøk, men ok. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Er vel ca like vanlig å ikke kommentere slikt som det er at kvinnfolk ikke kommenterer om en kuk er liten . Ikke så karen hører det i alle fall Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er dama fin og grei ellers, spiller det faen ikke så stor rolle åssen leppene ser ut! Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Mus er som sjokolade. Det finnes mange typer og smaker. Og det er like jævlig vanskelig å bestemme seg hver eneste gang når man vil ha noe å bite i, siden det man helst vil ha er både-og. Endret 19. mars 2011 av greygenic 3 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det er dritt for og være ærlig, er det noe dritt og slikke. Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Foretrekker litt mindre, men bryr jeg meg når man først har kommet så langt at klærne er av? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Du har ingen ting og frykte. Kanskje gutter du har one nights med vil reagere, men har du ett forhold til en gutt så er ikke dette noe problem i det hele tatt. Og jeg tror nok det er ganske mange gutter som vil like dette. Postet av anonym: 79aa8dd5d082e3f3451a4e4885531d03 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg