Merko Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Hei. Holder på med noe greier hvor jeg vil vise siste twittermeldingen min, men får det ikke helt til. Her er koden min så langt: <?php $username = ""; $password = ""; $timeline = curl_init("https://twitter.com/statuses/user_timeline.xml"); curl_setopt($timeline, CURLOPT_USERPWD, $username.":".$password); curl_setopt($timeline, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1); $result = curl_exec($timeline); $result = new SimpleXMLElement($result); echo $result->status[0]->text; ?> Men den vil ikke vise frem noenting. Har twitter forandra på API'et i det siste? cURL er iallefall enabla på min webhost (subsys). Setter pris på hjelp. Endret 6. februar 2011 av Merko. Lenke til kommentar
molty Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har ingen kunnskap med cURL, men du kan jo prøve med jQuery istedenfor? Er et alternativ liksom $.("#latest").load(lenke) eller $.ajax({ }); eller $.post(); Lenke til kommentar
DeadlyPerfection Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vel twitter tillater ikke lenger Basic Authentication. En må nå ta i bruk OAuth. Oauth - Twitter Lenke til kommentar
Flin Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er ikke twitter meldinger åpnet sånt at alle kan se det? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Vel twitter tillater ikke lenger Basic Authentication. En må nå ta i bruk OAuth. Oauth - Twitter Hm ok. skal se på det. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå