Gå til innhold

Noen i Bergen nord som har adsl gjennom Ventelo?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen i Bergen nord.. nærmere bestemt Hylkje som er tilkoblet sentralen på Haukås og har Ventelo el.noen andre? Hadde vært fint å høre om hvor mye Mbps. dere kan få levert, og evnt. hvor lang linje dere har. Jeg har i dag fra Telenor og min linjelengde er på 2443 (inkl.100m inn til huset). Dem klarer max å gi meg 5/0,5 Mbps. :(

Jeg holder nå på med å få flyttet over til Ventelo. De kan visst klare å gi meg 12/0,6 mbps.,men jeg tror det ikke før jeg ser det :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Det hjelper somoftest ikke å bytte leverandør. Det er i de fleste tilfeller linjelengde, kabelkvalitet og støy som setter begrensninger for hastigheten. Da hjelper det lite at andre leverandører er optimistiske, som de gjerne vil være for å prøve å kapre kunder :)

Lenke til kommentar

Det hjelper somoftest ikke å bytte leverandør. Det er i de fleste tilfeller linjelengde, kabelkvalitet og støy som setter begrensninger for hastigheten. Da hjelper det lite at andre leverandører er optimistiske, som de gjerne vil være for å prøve å kapre kunder :)

Er forsåvidt enig med deg der, men jeg har blitt fortalt gjennom BBG at Ventelo er visst den eneste operatøren i denne sentralen som har en slags type utstyr som trengs for å klare det. Der er totalt 18 leverandøre i denne sentralen. han fra BBG ville komme ens ærend til sentralen og koble opp hvis ikke Ventelo klarte det :roll: så sikker var han visst :D så da får jeg nesten tro på han :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...