bmwvest Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei! Er det noen i Bergen nord.. nærmere bestemt Hylkje som er tilkoblet sentralen på Haukås og har Ventelo el.noen andre? Hadde vært fint å høre om hvor mye Mbps. dere kan få levert, og evnt. hvor lang linje dere har. Jeg har i dag fra Telenor og min linjelengde er på 2443 (inkl.100m inn til huset). Dem klarer max å gi meg 5/0,5 Mbps. Jeg holder nå på med å få flyttet over til Ventelo. De kan visst klare å gi meg 12/0,6 mbps.,men jeg tror det ikke før jeg ser det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det hjelper somoftest ikke å bytte leverandør. Det er i de fleste tilfeller linjelengde, kabelkvalitet og støy som setter begrensninger for hastigheten. Da hjelper det lite at andre leverandører er optimistiske, som de gjerne vil være for å prøve å kapre kunder Lenke til kommentar
bmwvest Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Det hjelper somoftest ikke å bytte leverandør. Det er i de fleste tilfeller linjelengde, kabelkvalitet og støy som setter begrensninger for hastigheten. Da hjelper det lite at andre leverandører er optimistiske, som de gjerne vil være for å prøve å kapre kunder Er forsåvidt enig med deg der, men jeg har blitt fortalt gjennom BBG at Ventelo er visst den eneste operatøren i denne sentralen som har en slags type utstyr som trengs for å klare det. Der er totalt 18 leverandøre i denne sentralen. han fra BBG ville komme ens ærend til sentralen og koble opp hvis ikke Ventelo klarte det så sikker var han visst så da får jeg nesten tro på han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå