Gå til innhold

Hvilken Harddisk til nas?

TaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at den spinner ned har nok ingenting med disken å gjøre, men med strømsparingsinstillingene på maskina.

"Green" er vel i utgangspunktet bare lavere RPM. Ellers skjønner jeg ikke hvorfor dere ikke liker "Green" disker, kjører selv med Samsung Green disker og har gjort det lenge uten problemer.

Lenke til kommentar

Grunnen til at den spinner ned har nok ingenting med disken å gjøre, men med strømsparingsinstillingene på maskina.

"Green" er vel i utgangspunktet bare lavere RPM. Ellers skjønner jeg ikke hvorfor dere ikke liker "Green" disker, kjører selv med Samsung Green disker og har gjort det lenge uten problemer.

Samsung f4 er EVIG mye bedre enn WD green. Alt annet enn WD er bra i mine øyne, iallefall når jeg kun kjører raid arrays.

Selv har jeg en god del samsung f4 2tb, Hitachi 3tb, samsung f1. Hitachi og samsung er klare vinnere for lagring synes jeg. Dette er fordi jeg har hatt svært lite problemer med dem.

Har wd green VERDENS laveste skrivehastighet eller? :p

Lenke til kommentar

Har wd green VERDENS laveste skrivehastighet eller? :p

Min green med 64 MB cache skriver da langt raskere ved store filoverføringer enn min f3 med 32 MB cache.

Leg ut noen tester så kan vi se på forskjellene :)

Kjekt å vite for alle :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...