Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Unormalt mye lyst?

Anbefalte innlegg

Rådet mitt er å skaffe deg type, finnes mer enn nok menn der ute som vil ha sex 1+ ganger daglig. Personlig syntes jeg 1 gang daglig er lite, jeg ser på 2 ganger daglig som minimum om jeg skal være tilfredsstilt og kan gjerne ha meg 5+ ganger daglig uten problem. Vi menn er noen kåte vesener, så skulle ikke være så vanskelig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rådet mitt er å skaffe deg type, finnes mer enn nok menn der ute som vil ha sex 1+ ganger daglig. Personlig syntes jeg 1 gang daglig er lite, jeg ser på 2 ganger daglig som minimum om jeg skal være tilfredsstilt og kan gjerne ha meg 5+ ganger daglig uten problem. Vi menn er noen kåte vesener, så skulle ikke være så vanskelig :p

Er ikke bare å gå og skaffe seg en type. :p Og er ikke alltid det passer med en heller. Men ja, hadde jeg hatt en type som var "lik" meg på lyst, så hadde det jo ikke vært noe å fundere over. ;)

Lenke til kommentar

Vent og se det an, det finnes typer der ute som er bra folk og som har lik apetitt/kjemi på sex..

Sugent å komme i et forhold hvor en tenker "faen, jeg hadde jo mer sex som singel"..

Ja, jeg har jo ikke noe hastverk. :) jeg har som regel 0 sex når jeg er singel, så den problemstillingen er ikke noe problem for meg. ;)

Annonse på datingsted: "Menn søkes for speeddating, må ha høy seksualdrift". Følgende krav må du oppfylle: "..." :thumbup:

hahaha. :) tror det hadde slått ann ja. ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet akkurat hvordan du har det, er utrolig irriterende til tider. Er selv en ung jente. Har heldigvis truffet en fyr der vi er blitt enige om "no strings attached" så det funker fint for meg ;) Kun litt redd for å få følelser for fyren, der problemet ligger om man bare skal være friends with benefits. :/

Lenke til kommentar

Det er jo ikke verre enn å dra på byen i ny og ne. Finner du deg en brukbar mann som også er brukbar i senga -> gjenta det.

Men som jeg også har sagt, så er jeg ikke ute etter å finne meg en fyr på byen for bare sex. :) er ikke noe for meg.

Jeg vet akkurat hvordan du har det, er utrolig irriterende til tider. Er selv en ung jente. Har heldigvis truffet en fyr der vi er blitt enige om "no strings attached" så det funker fint for meg ;) Kun litt redd for å få følelser for fyren, der problemet ligger om man bare skal være friends with benefits. :/

Heldig du da. :) Satse på at følelsene uteblir. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...