Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Unormalt mye lyst?

Anbefalte innlegg

Jeg har så utrolig lyst på sex. Har alltid siden jeg var yngre onanert ofte, gjerne flere ganger om dagen. Og når jeg har type, så vil jeg gjerne ha sex 1 gang om dagen. Eksen min tilfredstilte dessverre ikke meg der, og nå som jeg er singel igjen er det nesten det eneste jeg tenker på. Jeg forbinner det meste med sex, og eneste jeg tenker på er å få hatt meg. Men vil ikke ha meg med hvem som helst heller, så ons er uaktuelt. Så kan med andre ord si at jeg begynner å bli en smule frustrert. hehe

Men så da til saken.. Jeg lurer på om det er andre jenter som er sånn. Eller om det bare er meg. Virker som de fleste venninnene mine ikke har så stort behov som meg, så da begynner jeg jo å lure litt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, det er garantert mange jenter som er akkurat som deg. Jenter er bare irriterende flinke til å skjule det.

Uansett er det ikke noe å "bekymre" seg for, så sant det ikke tar helt kontroll over livet ditt (noe det opplagt ikke gjør for din del, siden du sier du unngår ons). Tvert imot ville jeg sett positivt på det.

Var det forresten grunnen til at det ble slutt med eksen, at han ikke klarte å tilfredsstille deg?

Lenke til kommentar

En gang om dagen(i gjennomsnitt) er ikke ekstremt mye å "kreve" av en partner, vil jeg påstå. Og de fleste seksuelt aktive vil bli relativt seksuelt frustrerte uten sex.

Du kan jo prøve å fikse deg en kompis du kan ha sex med innimellom, no strings attached, for å lette på trykket? Da blir det jo ikke "hvem som helst".

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å fikse deg en kompis du kan ha sex med innimellom, no strings attached, for å lette på trykket? Da blir det jo ikke "hvem som helst".

Enig! Skader ikke å ha en FF å kose seg litt med. Mange menn på byen er vell kun ute etter et ons, men fleste vil nok ikke si nei til en FF :)

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert en FF, men har ikke noen i siktet, og er ikke interessert i å finne en ute på byen. Og pluss at jeg er faktisk litt sjenert, så føler ikke for å bare gå bort til en fyr og "put myself out there". :whistle:

Dårlig kombinasjon av sjenert, kresen og horny. hahaha :D

Edit: og der var jeg visst ikke anonym lenger gitt.... :blush:

Endret av zillia
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...