AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg har så utrolig lyst på sex. Har alltid siden jeg var yngre onanert ofte, gjerne flere ganger om dagen. Og når jeg har type, så vil jeg gjerne ha sex 1 gang om dagen. Eksen min tilfredstilte dessverre ikke meg der, og nå som jeg er singel igjen er det nesten det eneste jeg tenker på. Jeg forbinner det meste med sex, og eneste jeg tenker på er å få hatt meg. Men vil ikke ha meg med hvem som helst heller, så ons er uaktuelt. Så kan med andre ord si at jeg begynner å bli en smule frustrert. hehe Men så da til saken.. Jeg lurer på om det er andre jenter som er sånn. Eller om det bare er meg. Virker som de fleste venninnene mine ikke har så stort behov som meg, så da begynner jeg jo å lure litt.. Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 For å bedre kunne besvare ditt spørsmål, er det fint om du opplyser hvor du bor. Neida. Høres ut som du er som de fleste gutter. 8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Men må jo være normalt for ei jente å være sånn og håper jeg.. Og kan adde til at jeg er 25 år, så ikke ei ung tenåringsjente som syntes sex er flaut. Og skammer meg av den grunn.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er helt normalt Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Altså, det er garantert mange jenter som er akkurat som deg. Jenter er bare irriterende flinke til å skjule det. Uansett er det ikke noe å "bekymre" seg for, så sant det ikke tar helt kontroll over livet ditt (noe det opplagt ikke gjør for din del, siden du sier du unngår ons). Tvert imot ville jeg sett positivt på det. Var det forresten grunnen til at det ble slutt med eksen, at han ikke klarte å tilfredsstille deg? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Ts her. Glemte å skrive det i stad. Det tar ikke over livet mitt nei. Heller humøret innimellom. Det var noen flere grunner og da, men det hjalp akkurat ikke på at han hadde nesten 0 i lyst. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 En gang om dagen(i gjennomsnitt) er ikke ekstremt mye å "kreve" av en partner, vil jeg påstå. Og de fleste seksuelt aktive vil bli relativt seksuelt frustrerte uten sex. Du kan jo prøve å fikse deg en kompis du kan ha sex med innimellom, no strings attached, for å lette på trykket? Da blir det jo ikke "hvem som helst". Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Du kan jo prøve å fikse deg en kompis du kan ha sex med innimellom, no strings attached, for å lette på trykket? Da blir det jo ikke "hvem som helst". Enig! Skader ikke å ha en FF å kose seg litt med. Mange menn på byen er vell kun ute etter et ons, men fleste vil nok ikke si nei til en FF Lenke til kommentar
zillia Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Jeg har vurdert en FF, men har ikke noen i siktet, og er ikke interessert i å finne en ute på byen. Og pluss at jeg er faktisk litt sjenert, så føler ikke for å bare gå bort til en fyr og "put myself out there". Dårlig kombinasjon av sjenert, kresen og horny. hahaha Edit: og der var jeg visst ikke anonym lenger gitt.... Endret 7. februar 2011 av zillia Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Å ha lyst på sex en gang dagen er helt normalt. Om du begynner å få lyst på sex 5-10 ganger dagen, så begynner det å bli litt mer unormalt, men i så tilfelle: ta kontakt med meg - for det er der lysten min ligger. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Bare meg som lukter troll her? Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Bare meg som lukter troll her? Probably!! Don't fuck the trollL! 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Bare meg som lukter troll her? Hvor, evnt hvem? Lenke til kommentar
zillia Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Troll er jeg nok ikke. Men da konkluderer jeg med at jeg er helt normal, og at jeg ikke er kravstor i forhold sex. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det høres helt normalt ut ja Ikke noe galt i å ha en kosevenn heller. Mye bedre enn å finne en ny på byen hver helg... bare pass på så dere er på samme sted når det gjelder følelser og forventninger... Lenke til kommentar
zillia Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kosevenn høres jo kos ut. hehe Får se om jeg kanskje får vurdere det litt mer. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg kan fikse 1 Lenke til kommentar
zillia Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 får klare meg selv jeg. Har vurdert en kosevenn, men er nok ikke noe for meg gitt.. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg kan være mer enn en venn 1 Lenke til kommentar
zillia Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Du kan være en hånd og holde i? hehe nei da. Men må nok fortsatt si nei takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg