Sacho_chan Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg ønsker forslag på penisringer uten vibrasjoner, også omtale om dem hvis du har prøvd/hørt om dem. Jeg og kjæresten har prøvd Magiske penistuber. Jeg anbefaler dem! Ønsker du mer info, bare spør. Så er det noen av dere som har noen forslag på penisringer uten vibrasjoner? Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kondomeriet bruker jo å ha litt kvalitetssjekk på varene sine. Ereksjonsringer her og penisringer her Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Hva med fra dealextreme? Eller tenkte du på noe slikt ? Utrolig billig, og gratis levering så lenge du holder deg under tollgrensa. Endret 10. februar 2011 av Frank2004 Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Hva med fra dealextreme? Eller tenkte du på noe slikt ? Utrolig billig, og gratis levering så lenge du holder deg under tollgrensa. ja, vet om DX, men noe av det de har er litt dårlig kvalitet på. (har prøvd før) Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 DX ringen er bare noe drit. Ryker og er liten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg