TheNarsissist Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hadde kanskje vært en ide å lage en facebook gruppe Lenke til kommentar
Fatal1tyX Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 haha det har jeg faktisk gjort for en stund siden og den gruppa fikk ca 100 medlemmer per uke og det er synsykt mye nå er det vel 2500 men det som skjedde var at pcen min blei ødelagt og noen slette facebooken min og nå får jeg ikke blitt administrator igjen:( http://www.facebook.com/group.php?gid=287380422517&ref=ts Lenke til kommentar
Kystjeger Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Alt med måte, støtter all motorisert ferdesl i naturen men da også med noen begrensninger : - Snø skuter skader ikke naturen og setter INGEN spor når snøen tiner , så det eneste den skader må være iform av utslipp . Ergo da får vi forby all motoriserte kjøretøy " LYKKE TIL SV " - Snøskuter skremmer ikke rein med mindre du kjører bevist inn for og skremme de, samene bruker snøskuter til rein gjetingen om vintern og man kan godt kjøre ved siden av flokken uten at de blir skremt. Andre dyr som gjøk,sissi trost og stær overlever nok det store sjokket sitt når de møter på en snøskuter. - MEN man trenger ikke kjøre bevist rund ski gåere for og lage kvalme ,det er teit. Man trenger heller ikke legge skuterturen sin rett forbi husveggen / Hytteveggen til naboen. SÅ ta hensyn, man trenger ikke skape mere motstand enn det allerede er. Når det kommer til ATV så mener jeg dette må skje i begrensede område eller der hvor ATV vei / sti allerede er , begrunnet kjøring med ATV i terrenget setter spor . Kan hevise til finmarksvidda der samene har kjørt i mange år ! Det ser rett og slett ikke ut enkelte steder , så prøv og legg ferdselen i spor som allerede er kjørt. Om du kjører på privat jorde med crosser eller atv kan du for min del kjøre så mye du vil , men ta hensyn i utmark da dette setter spor.. Og husk BRUK KONDOM vær dag fødes en ny fanatisk skutermotstander / SV politiker 2 Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Samstundes som at den forp*** E16 har kommet gjennom gardstunet her, så viser det også at staten driver skuta på egen hand...Nytter ikke å prøve seg. Jeg søkte i fjor om å få kjøre snøscooter til støls, men fikk blankt avslag, for sånn var reglene. Rein, bråk og utslipp var bare noe av argumentene til den mannen.. Endret 15. januar 2013 av ACT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå