Gå til innhold

Høyttalere lager irriterende lyd når mobilen er der


Anbefalte innlegg

Hei! Dette er et problem jeg har hatt veldig lenge, helt siden jeg fikk høyttalerene mine. Det er slik at hver gang jeg har mobilen ved siden av meg, mens jeg hører på musikk eller bare høyttalerene er på så kommer det sånn "du du du du du du" lyd. Litt vanskelig å forklare men det er UTROLIG irriterende! Jeg har hørt at det er mobilen som kobler seg på høyttalerene?

 

Er det en måte jeg kan stoppe dette på?

Er litt kjipt at mobilen må ligge i et annet rom eller være skrudd av for at jeg skal se på film/høre på musikk uten å bli forstyrret.

 

På forhand takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei da. Det skjer ofte at mobilen snakker med mobilmastene uten at man laster ned noe pakkedata. Og selv om den faktisk var koblet opp med en dataforbindelse så tikker ikke telleren med mindre man faktisk laster opp/ned noe. Alltid-på pakkedataforbindelse har ikke kosta meg noen betydelig sum enda.

 

Det er forresten egentlig ikke selve høyttalerene som er problemet, men den boksen som forsterker lydsignalet og sender det videre til høyttalerene. På noen høyttalere er denne enheten inni en av høyttalerkassene da, spesielt om man snakker om PC-høyttalere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...