Gå til innhold

hvordan få hjemmesiden min mere kjent?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettsiden yter ingen funksjon på nettet som andre vil ha glede av. Flashy farger og elementer som ikke står i stil. En meny som tok meg 5 minutter å finne. Lite innhold og topplister som peker til spotify??

Alt du prøver på har noen klart bedre enn deg allerede. F.eks har vi VG Lista.

For å være helt ærlig og alvorlig: Nettsiden er rett og slett ikke pen å se på.

Mange skrivefeil og dårlig design gjør at besøkende får en dårlig opplevelse.

For og komme til bake til listen etter du har trykt på linke. Trykk ALT + <-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke det? De sier bare sannheten. Synes du selv at designet på siden er fint?

JA... faktiskt, d er det eneste jeg kan.. så..

Forresten, hvis det bare skal være topp 10 spillelister/musikk på siden, bør den hete noe annet som passer (ikke leiføyvind) (eks. topp10.com, 10påtopp.com, musikklister.com, leiføyvinds10påtopp.com, leiføyvindstopp10.com).

Ja, enig der med og bytte webb navn, men det går ikke, da må jeg ha et nyt domene.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke det? De sier bare sannheten. Synes du selv at designet på siden er fint?

Har du vurdert å laste ned CSS/HTML-templates istedenfor å lage det selv? Jeg hadde ikke vært lenge på en side med det designet du har på siden.

Og som flere andre her nevner må du ha noe innhold på siden din. Ikke rart du har lite besøkende når du ikke har noe interessant innhold på siden.

Lenke til kommentar

Har du vurdert å laste ned CSS/HTML-templates istedenfor å lage det selv? Jeg hadde ikke vært lenge på en side med det designet du har på siden.

Og som flere andre her nevner må du ha noe innhold på siden din. Ikke rart du har lite besøkende når du ikke har noe interessant innhold på siden.

Takk for svaret du ga meg til de CSS/HTML greiene. Men jeg laster dem ned og åpner dem i programmet, men det blir jo bare rot av d. Hvorfor?

Endret av Spenis
Lenke til kommentar
The free CSS templates below are provided in .ZIP format. If you don't have an unzipping application, I strongly recommend 7-Zip. For information on how you can use these templates, please read the license page. Many of these templates are also available as WordPress themes.

Gjort det?

Lenke til kommentar

Forresten, hvis det bare skal være topp 10 spillelister/musikk på siden, bør den hete noe annet som passer (ikke leiføyvind) (eks. topp10.com, 10påtopp.com, musikklister.com, leiføyvinds10påtopp.com, leiføyvindstopp10.com).

Ja, enig der med og bytte webb navn, men det går ikke, da må jeg ha et nyt domene.

Skaff deg et nytt domene (avbryt det gamle).

Kjøp 3GB domene/webhotell fra One. Koster 320 kr året! Bruker dem selv på mine hjemmesider og jeg er veldig fornøyd, kan virkelig anbefale dem :thumbup:

På VELDIG mange andre steder får du domene for 99 kr i året.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at EmilFabian snakker om alt som trengs for å få nettsiden til å funke (webhotell, domeneavgift og opprettelse).

Blir uansett billigere, webhotell koster nemlig oftest IKKE MER enn 25 kr i måneden (det blir litt dyrere ja).

Men, man kan også få webhotell for 10 kr i måneden, det blir ca. hundre kroner billigere i året.

Så uansett, det blir billigere

Lenke til kommentar

Jeg regner med at EmilFabian snakker om alt som trengs for å få nettsiden til å funke (webhotell, domeneavgift og opprettelse).

Stemmer det. Kan jo utdype prisene for 3GB'en litt bedre:

Webhotell: 10 kr mnd (totalt 120,- året)

Domeneavgift: 100 kr året

Opprettelsesavgift: 100 kr (engangsbeløp)

Totalt kr 320 første året, kr 220 alle andre år. :D

Endret av EmilFabian
Lenke til kommentar

Stemmer det. Kan jo utdype prisene for 3GB'en litt bedre:

Webhotell: 10 kr mnd (totalt 120,- året)

Domeneavgift: 100 kr året

Opprettelsesavgift: 100 kr (engangsbeløp)

Totalt kr 320 første året, kr 220 alle andre år. :D

Det er nå uaktuelt og avbryte domenet når jeg nettopp har betalt 330 for nytt år. :p:)

Lenke til kommentar

Bare domene får du til en femtilapp, så kan du nok fint koble det opp mot hostingen som du har kjøpt allerede.

one.com er billige men de er litt gambling, samt elendig support.

Har jobbet med endel sider hostet der og kommer du på server med folk som har dårlig kode kjørende eller bare høy last så sitter du selv med 20sekunder pr side eller sql timeouts.

Prøver du åpne en ticket får du bare beskjed om at de ikke tar ansvar for eller fikset på kunders kode sålenge den ikke bryter noen lover.

ikke vil de flytte deg til en annen server heller.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...