Gå til innhold

www.netconnection.no


Anbefalte innlegg

Bestilte for ca 5 min siden ny kjøler og strømforsyning hos netconnection.

Da jeg var ferdig med å bestille ****** jeg ut at jeg hadde bestilt feil kjøler!

Nå finner jeg ikke noen "angre" knapp.

Man oppga bare hvor tingene skulle sendes, og jeg finner ingen mulighet for å "administrere" bestillingen min, som hos f.eks. komplett.

Noen som har erfaring fra netconnection og kan fortelle meg hvordan jeg kan få abrutt den bestillingen så jeg kan få bestilt de riktige delene ?

 

På forhånd, takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...