merl1n Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Bestilte for ca 5 min siden ny kjøler og strømforsyning hos netconnection. Da jeg var ferdig med å bestille ****** jeg ut at jeg hadde bestilt feil kjøler! Nå finner jeg ikke noen "angre" knapp. Man oppga bare hvor tingene skulle sendes, og jeg finner ingen mulighet for å "administrere" bestillingen min, som hos f.eks. komplett. Noen som har erfaring fra netconnection og kan fortelle meg hvordan jeg kan få abrutt den bestillingen så jeg kan få bestilt de riktige delene ? På forhånd, takk Lenke til kommentar
tbone Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hva med å sende en mail til [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå