NeEeO Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei, Jeg vet ikke helt om dette er riktig kategori..men jeg prøver.. Jeg vil at i denne tråden, skal vi samle sånne hurtigtaster..og sånt.. og "hemmelige vinduer" Mener liksom f.eks..CTRL + ALT + DEL. Da får man opp Oppgave behandlings greia sånn at man kan slå av programmer som ikke svarer. Men er det noen av dere som vet om et "triks" for å slå av alle vinduene med hurtigtaster? Vær så snill å kom med flere, jeg vil vite flere Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Windowsknapp + L. Alt + F4. Osv. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Windowsknapp + L. Alt + F4. Osv. Du kunne idet minste si hva de gjorde da :| Vel da sier jeg det: ALT + F4 lukker av KUN 1 vindu Windowsknapp + L Låser datamaskinen..Eller du kommer opp til den logge inn siden uten at du har logga av. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er CMD etc blokkert kan man lage en .bat fil med cmd /k for og bypasse det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå