Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvordan skrive leserinnlegg om piratkopiering? [Avis]

Anbefalte innlegg

Hey, på skolen fikk vi oppgave å lage en avis, derfor fikk noen av oss i oppgave å skrive et leserinnleg om noe som engasjerer oss. Så, jeg vil gjøre det veldig bra..Og, trenger mye hjelp, hvordan skal jeg starte på best mulig måte? Jeg vil ha leserinnleget så bra som mulig..På et 5er nivå..Hjelp ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sidan dette skal reflektere dine kunnskaper og egenskaper er det vel ein fordel at du skriv det sjølv?

Eit lesarinnlegg er ikkje ein artikkel, så du treng ikkje legge fram alle sider frå ein sak. Lesarinnlegg blir ofte skrivne om emner som engasjerer folk og der dei legg fram sine synspunkt på ein sak. Eg vil anbefale at du bestemmer først av alt kva side du vil ta, eventuelt være meir generell.

Finn eit par aviser og les nokre lesarinnlegg i dei for å få litt innsikt i kva det går i.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Sidan dette skal reflektere dine kunnskaper og egenskaper er det vel ein fordel at du skriv det sjølv?

Eit lesarinnlegg er ikkje ein artikkel, så du treng ikkje legge fram alle sider frå ein sak. Lesarinnlegg blir ofte skrivne om emner som engasjerer folk og der dei legg fram sine synspunkt på ein sak. Eg vil anbefale at du bestemmer først av alt kva side du vil ta, eventuelt være meir generell.

Finn eit par aviser og les nokre lesarinnlegg i dei for å få litt innsikt i kva det går i.

Har ikke tilgang til AVIS ? :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...