Datafriken Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei Jeg trenger et vannkjøling's sett til min AM3 CPU og helst fra en norsk butikk / netthandel til maks 5000kr Og vil helst ha blå slanger og blå vann. kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Overclock Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Vet hvertfall at digital impuls selger en del vannkjøling´s komponenter eller så har techbay.no en del også. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) takk hva trenger jeg til CPU kjølern tank pumpe CPU kjølern slanger vann noe mer? Endret 6. februar 2011 av Datafriken Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Microplex, nuff said. Det beste hadde vært Mist dual high performance, men det er konstant utsolgt. Swiftech ULTIMA-XT er et godt alternativ. Techbay har jeg ikke noen erfaringer med, men jeg ser jo at de har tilsvarende sett. Endret 6. februar 2011 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 takk mgut Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 må jeg bruke en viss type slanger eller er det fritt valg? Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 hvem av disse er best EK WB EK-Supreme HF - Full Copper eller EK WB EK-Supreme HF - Full Nickel Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 EK WB EK-Supreme HF - Full Copper, for best varme leder Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 For guds IKKE handle paa microplex. Skal du absolutt handle norsk gaar du for Digital Impuls evt Techbay. Hvilken type metall du skal velge avhenger av andre komponenter i vannkjoelingen. Hvilket kabinett har du? og er det bare CPU du skal vannkjoele? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Du brude vel strengt tatt ta dette i vannkjølingsforumet og ikke her. Du burde også formulere deg litt bedre og gi litt mer informasjon om prosjektet ditt. Du sier ingen ting om du har tenkt å utvide til mer enn CPU i fremtiden, hva slags kabinett du har eller hvordan du har tenkt og montere vannkjølingen. Jeg anbefaler at du leser vannkjølingsguiden til Wikipedersen og lager deg en ny post når du har fått litt bedre oversikt. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 tenkte først CPU ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå