EmilFabian Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei! Vurderer å kjøpe meg Sigma 70-300mm F4-5.6 DG Macro, men er litt i tvil når det gjelder bildekvalitet osv. Noen som kan anbefale? mvh EF Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Prisen på objektiver er synonymt i forhold til prisen,jo billigere jo dårligere. Det mest anbefalte objektivet til Canon i budsjettsegmentet er Canon 55-250 IS, her får du et veldig godt objektiv med stabilisering for en rimelig penge. Når man bruker et teleobjektiv er stabilisering eller stativ et nødvendighet, spesielt på rimelige objektiver. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Min anbefaling er - dropp det! Canon sin 55-250 er heller og anbefale. Hvis du vil kjøpe brukt ser jeg det ligger en her for en billig penge. EDIT: Der var jeg greit treg på avtrekkeren... Endret 6. februar 2011 av C-angel Lenke til kommentar
polljen Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har hatt den og den er vel på langt nær førstevalget mitt. Støtter anbefalingen av 55-250 hvis du skal ha ett "budsjettobjektiv". Hvis budsjettet er litt større og du ikke trenger opptil 300 mm, så er Canons 70-200 F4 (non-is) ett meget godt valg. Men prisen er selvsagt noe høyere og telen bare 2/3 av Sigmaen, men den er mye "skarpere" enn Sigmaen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Sier meg delvis enig med folk over. Sigmaen er bare å droppe, det er bortkastede penger. 70-200F4 er hvor det begynner å bli bra. Lenke til kommentar
EmilFabian Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Takk for svarene! Da tror jeg at jeg dropper det :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå